• Sonrisa

Augustibebis 2012

Hoppar in här lite också, känner mig splittrad när det finns flera Augusti 2012-trådar... ;)

Jag har BF 6 augusti, hoppas, hoppas att allt gät bra! Hade MA i somras, så jag är vansinnigt orolig, har iaf fått VUL inbokat 4 januari, men det känns som en evighet tills dess...

• Sonrisa
    Ari Gold skrev 2011-12-12 19:25:58 följande:
    Alltså jag MÅSTE bada bubbelpool i jobbet, så det kommer jag göra likförbannat. Så farligt kan det väl inte vara om man är i en kort stund och de rengör jätteofta?
    Vad jag har förstått så är det risken för infektioner som är farlig också. Det är ju ofta höga bakteriehalter i bubbelpooler, men rengörs den ordentligt ska det säkert vara ok.

Nyfiken bara - vad har du får jobb som gör att du måste bada bubbelpool? *avundsjuk* Flört
  • Sonrisa
    villnu skrev 2011-12-12 19:41:04 följande:
    Det är en helt ny tjänst på det företaget jag jobbar på idag. *hemlig sålänge*

Jag hittade skånska pepparkakor i skafferiet. Smör och ost på och julmust till.

Får man sova nu?
    Åh! Skånska pepparkakor! Det måste nog inhandlas imorgon!

Ja, man får sova nu. Jag ska nog också göra det och försöka ta igen lite sömn efter gårnatten när jag sov typ två timmar och låg och oroade mig resten av tiden...
  • Sonrisa

Oj, vilken aktivitet det är! Inte lätt att hänga med! Jag kan också förstå att man blir ledsen om man skriver något och ingen svarar, det blir ju lätt så när man är så många, men vi får försöka hjälpas åt att visa respekt och ta hand om varandra! Hjärta

Är det förresten någon som vill ta på sig ansvaret för att starta en BF-lista? Så kan vi hålla lite koll påvarandra iaf. Glad

• Sonrisa
    Naimisen skrev 2011-12-13 20:17:28 följande:
    Casiopeia- Vi har en BF-lista..se länk i trådstarten
    Haha, sorry! Jag säger ju det, inte lätt att se allt när vi skriver så mycket! Skrattande
  • Sonrisa

Jag använder mycket tunikor och långa tröjor i vanliga fall, så jag hoppas på att klara mig på det ett bra tag på att bara behöva köpa nåt par byxor och leggings. Skönt att man blir som störst fram i vår och sommar iallafall så man slipper köpa en massa tjocka vintermammakläder och ny jacka och sånt...

Svar på tråden Augustibebis 2012