• 7879

Augustibebis 2012

Pissan: Är i samma sits som du, började blöda idag. Jag fick ta ett HCG o får svar imorgon. Hoppas det ubara är falskt alarm för oss båda.

• 7879

Zazziki: Åh vad jobbigt- stor kram. JAg fick också missfall, eller pågår- känns jä. ttejobbigt så förstår dig som drabbats två gånger. Inget kul alls.

• 7879

Pisan: Jag har fortfarande lite ömma bröst, men jag har inte haft några andra symtom än att det drar lite i ligamenten, molvärk och ömma bröst. Blöder du fortfarande?

• 7879

pisan: Jag blöder mycket, måste byta binda hela tiden känns det som. Kolla ett HCG du med så kanske du blir klokare. Hoppas du slipper missfall, inget kul...

• 7879

Arigold: Grattis- hoppas det går väl den här gången. Då jag är mitt uppe i ett missfall undrar jag lite över hur länge du blödde, kände du kommande ägglossning eller blev det bara av en slump?

• 7879

LillaA82: För mig började det med färskt blod på pappret sedan blev det inget mera men dagen efter kom det mera blod och sedan började det störtblöda. Småblödningar liknande mensen kan man ha vad jag förstått utan att det är missfall då slemhinnorna och livmodertappen är känsliga. Hoppas det går över och inte är missfall.

• 7879
    sommar83 skrev 2011-12-20 11:22:25 följande:
    Arba - Jag känner att det har varit ett väldigt laddat ämne när jag läst ikapp här, det där med din svägerska. Och jag har inte tänkt ta upp diskussionen igen, och ber om ursäkt om ngn tar det så, men kände att jag ville skriva några rader ändå........
    Mycket fint inlägg du har gjort, kunde inte ha skrivit det bättre själv. Har själv varit barnlös i flera år men fick en dotter för 16 månader sedan och otroligt glad för det! Nu fick jag tyvärr missfall med blivande syskonet men glädjs så att vi fick henne!
Svar på tråden Augustibebis 2012