Inlägg från: minstörstalycka |Visa alla inlägg
  • minstörstalycka
    05091112 skrev 2011-12-22 06:08:18 följande:
    Dert var någon som frågade om tätt mellan barnen, vi kommer ha 16 månader mellan våra minsta, liite skrämmande men de kommer ha stor nytta av varandra, jag och syrran har ungefär samma ålderskillnad och vi är oskiljaktiga
    När är ditt första barn född?

Jag har en son född juni 2011 och väntar en till tills augusti 2012  14 månader imellan med andra ord! :)
  • minstörstalycka
    minstörstalycka skrev 2011-12-22 07:29:15 följande:
    När är ditt första barn född?

Jag har en son född juni 2011 och väntar en till tills augusti 2012  14 månader imellan med andra ord! :)
    Såg att du hade fyra barn ;)
  • minstörstalycka
    Naimisen skrev 2011-12-22 08:17:23 följande:
    Godmorgon! Vi kommer ha 2 år och 4 månader mellan våra.
    De känns som en bra åldersskillnad för oss.

Har ett litet dilemma. I början av feb ska vi på kick-off i sälen med jobbet. Kommer då vara i v 14-15. Självklart finns de annat att göra i sälen än att åka skidor. Liftkort och allt är fixat. Hade väl inte tänkt att berätta redan då på jobbet.
    Har åkt snowboard sen jag va 10, och är berädd att ta de väldigt lugnt i backen.
    Hade ni vågat åka? Bebis ligger ju fortfarande rätt skyddad.
    Jag hade åkt! :) Jag red under tiden jag väntade min son.
  • minstörstalycka

På mig syns magen redan! Mina byxor på jobbet sitter tajt som attans. Måste komma på hur jag kan få nya ;)
    vill ju inte säga något förän i vecka 12 minst.
    Magen kom fort denna gång! kanske för att det inte ens är ett år sedan jag väntade lilleman.

Hur gör ni på jul med drickandet, vad har ni för ursäkter?

• minstörstalycka

Jag plussade ju i måndags efter 2 veckor sen mens. Mina byxor tajtade för 1 vecka sedan och nu är det typ kört. Jag jobbar på en resturang och finns inga långa skjortor ;) Annars hade en gummisnodd varit det ultimata! :)

Jag vill så gärna försöka hålla mig till vecka 12, men risken finns redan att säga, folk har redan frågat om jag är på smällen, svaret blir, Jag har blivigt julefet! ;)

• minstörstalycka

Jag har jätte växtvärk, hade aldrig det med min pojke. Jag mår illa som en stucken gris.
    Är i vecka 7+1 idag. Hemskt med illamående, när avtar sådant?
    Allt är allt annat än lik min graviditet med min son för 1 år sedan.....

• minstörstalycka

Hur har ni gjort?

Har ni berättat? När tänker ni berätta om ni inte redan gjort det, hur skall ni berätta?

Jag är jätte nervös för att berätta, Vi är väldigt unga föräldrar, jag 21, pappan 23. Vi har en son på snart 7 månader. Jag behöver tips om hur man berättar ;) Det är så mycket svårare denna gång.
    Jag lider av ett illamående som heter duga denna gång.

Svar på tråden Augustibebis 2012