• EmelieeH

Augustibebis 2012

Hej allesammans. Jag plussade i onsdags och preliminärt bf 31 augusti. Väntar nu min andra då jag har en dotter på 20månader.

God jul allesammans

• EmelieeH

Iframtiden: Tröttheten och illamåendet kan avta i samband med denna vecka och framåt. Se det positivt. Inget du behöver oroa dig för. Symptomen går i bergodalbana. Njut av julen och ät gott så ska du se att det blir bra.

• EmelieeH

Hej allesammans! Hoppas ni haft en toppenmysig julafton. Underbart att se sin dotter så uppspelt och glad av alla paket.

Själv har jag fått en lätt blödning med bruna flytningar. Inget jag stött på tidigare men man kunde få de i samband när man egentligen skulle få mens eller att ägget fäster sig. Är i vecka 4. Ingen riklig blödning dock. Någon mer som fått sådant?

• EmelieeH

Arba: ja ang den lilla blödningen som nu är borta varade i 2 dar och var ljusröd brun. Vänner till mig med sa att detta var normalt men självklart blir man i ett frågetecken när man inte fick så med dottern. BVC reagera inte heller så mycket. När väntar du bebis?

• EmelieeH

Anna s: gu så tråkigt vännen! Jag fick med missfall året innan jag fick min dotter 2009. Så jag vet precis hur du känner dig. Fick besked om de i samband med första ul. Upp med huvudet och ge detta nya tag. Finns om du vill skriva några rader! Kram kram

Svar på tråden Augustibebis 2012