Augustibebis 2012
HEj
jag är i 4+4 ca känner inget är så orolig:(
HEj
jag är i 4+4 ca känner inget är så orolig:(
hej ngn som inte har ömma bröst?
Hej allajag hakar på här, är i ca vecka 5. Men ha ringa symtom, är lite nojig. Ringde till min bm idag och det var tur för hon var mkt uppbokad. Fick tid för inskrivning 16 feb.
Jag är oxå beräknad i augusti men vågar inte tro på det då jag inte har några känningar, är i vecka 5 men MVC sa att det kunde vara så
Känner fortfarande inget är i vecka 5+1 ringde kk idag och de tog inte emot det var för tiidgt och ville inte boka in. Inga ömma bröst ingenting:(
Vill så gärna göra tidigt vul men mannen vill inte kanske kan släppa min oro. Kanske vända sig privat, deöppnar igen den 9 januari kanske ringer dit då, hängt upp mig på brösten att de skulle gjort sig till känna nu:)
Har alla mkt symtom har inte vågat skriva så mkt i er tråd, är så orolig för missfall då jag inte har några symtom. Är beräknad till kanske 28 aug
Jag skulle varit på privat vul idag men avbokade då in bm tyckte att jag skulle vänts två veckor tills jag får komma till henne, är så orolig är just att jag itne känner ngt i brösten
Jag fick träffa henne tidigare vi har haft svårt att få barn vår son är via ivf och sedan har vi haft missfall, en del komplikationer med sonen så det är skönt att ha med henne tidigt, hon är en ängel för oss det var hon som märkte att vår son inte mådde bra. MEn jag hoppas att symtomen kommer
Nä:) men jag vet att det kan vara så, hade inte mkt symtom med sonen svårt att jämföra då det var ivf. Lite illamående idag men känner inget i brösten kan lika gärna vara lite magkatarr

Bullen: jag gör vul den 17 jan, vi får hoppas men som sagt känner inget så vågar inte hoppas vilket är synd men beror väl på vår bakgrund
Fick tid för VUL idag då jag varit lite orolig & ville se så allt stod rätt till.
Trodde efter uträkning att jag hade gått ca 8+1 men när han kollade tittade han bara på mig & sa att han såg ingen normal graviditet, antingen tidigt missfall eller utomkveds.... Vilken chock, visste inte om jag skulle slänga mig ur stolen & springa därifrån!
Vilken hemsk känsla..
Vi diskuterade ett tag efteråt & jag berättade att jag inte riktigt visste hur min menscykel ser ut då jag gått på p-piller i ca 10 år, han såg ändå någonting i livmodern så han försökte lugna mig med att säga att jag kanske inte gått så långt som jag trodde.
Det han såg & visade mig såg ut som en liten svart böna & i den så var där en liten prick som han sa kunde va
hinn- & gulesäck. Så nu hoppas jag verkligen att det är såhär att jag bara inte är tillräckligt långt gången & då får jag väl gå med i "Septembergruppen 2012" istället!
Kram till er alla & lycka till