Augustibebis 2012
Oh skönt att det är fler.. här är det samma visa vecka 8 nu... eller 7+1 bara längtar efter en fungerande mage igen!
Mästerkatten jag ser inte heller av någe annat än vanliga magen som inte va direkt platt innan. Känner dem inte heller ar ändå inne i vecka 12 nu. Dock går jag väldigt ont i ryggen så dem kanske växer åt fel håll :-O
Ja fulvecka va en bra beskrivning! Inga kläder sitter bra eller jo köpte ett par mysbyxor på cubus med hög midjan måste nog köpa ett gäng sånna för dom va super sköna!
Hej hej!
Idag plågas jag nästan utav ont i svnaken/ryggen!!! Har haft det till och från hela tiden men idag är det jobbigt.. ska det börja så här tidigt som vecka 12? har även haft molvärk ett par tre dagar.. antar att det händer mycket där inne..
På fredag ska vi och göra NUPP Ultraljud! Kul att se liten igen.. jag är ju nästan bortskämd nu blir tredje gången jag får kika...
Beklagar BinniBoo! =(
Usch idag känner jag mig lite nere.. skit larvigt alltså men jag känner mig så fet.. alltså inte "bebismage tjockis" för det finns ingen sådan mage ännu utan känner mig bara allmänt uppblåst fet.. va ju ingen pinne innan men jag känner mig både bredare och rundare... nee usch så patetisk jag är... sorry
Skönt att höra att det är flera som känner sig lite smånere över sin kropps förändringar somliga dagar!
Blir säkert skillnad när man börjar se riktiga bebismagen ta form!
Jag ska oxå unna mig lite nya kläder på fredag tänkte jag efter ultraljudet =) måste hitta byxor som sitter bekvämt och ser bra ut!
Idag är det 20 dagar till BF... sen får man väl räkna med att lägga till dagar... eller kanske veckor?! men det känns så overkligt.. på Söndag åker jag och sambon till Stockholm blir intressant och se hur mycket man orkar springa runt och kolla där uppe...