Augustibebis 2012
hej hej
får jag hänga på hä`r?
plussade den 23:e dec så jag ska nog ha bebis ia augusti 2012. har inte beräknat exakta datumet ännu
hej hej
får jag hänga på hä`r?
plussade den 23:e dec så jag ska nog ha bebis ia augusti 2012. har inte beräknat exakta datumet ännu
oj oj vad ni skriver vad skoj att läsa......
jag mår illa hela dagarna var ej så här med ettan, mådde illadå och då sedan gick det över, värst på morgonen och då man ska sova.
nån som skrev om ont i magen på nätterna, så har jag med som sammandragningar då mensen ska komma så man blir nästan lite orolig och nojjig.
jaja hoppas det blir bättre än så länge har jag energi första delen av dagen sedan på em vid tre tiden kommer tröttheten
så skönt att läsa fler har det likadant men inte skoj men men, ska ringa min bm på mån tänkte jag har inte insett ännu att jag är gravid efter tre tester med plus och alla symtom man kan ha.
plussade nog i v 4 eller 5.
ellenbm: skoj att jobba i kök, men jobbigt kanske me all matos osv?????kram
men ush va nojjig jagg lir att läsa det hemska kram till er och dem. ush uhs
angående sexet så har vi lite mer faktiskt vi är med som nykära nu, hihi....
illamåendet börjar gå över, väntar ivrigt på mån då jag kan ringa bm för att kolla exakt hur långt gången jag är.....så svårt at räkna ut denna gång,hmmm.......
vilket fynd med mammagarderoben, har några bra byxor som är vida ett tag och tröjor, hehe
trist med sjukvård som inte har nån förståelse för patienter
haha shit vilken rolig och bra tråd, ni skriver så tangenterna glöder liksom........
mästerkatten: joobigt att somna på toa liksom, hoppas det bli bättre.
ari gold: ja man vill ju aatt första barnet ska ha ett mysigt jullov så jag släpade med honom till badhuset jag med eller om det var tvärtom och han hade sp skoj.
bra med nätverk.
nu kallar matklockan skriver mer senare
jisees vad ni skriver.
jag tar jämt vila på em runt fyra tiden, blir dödstrött annars.
så fort jag städar elerl plockar för mycket känner jag av illamåendet ochså
saphire: välkommen är med ny i tråden.....
Hur ska ni fira nyåret då? vi sk abara vara hemma i lugnet........
vad ni skriver mycket får se.
Bullen: oj oj där ser man, vad pluggar du till?
en härlig solig dag så vi ska nog knata till lekparken idag jag och sonen iallfall
elle: praktiskt at kunna göra så
gott nytt år som sagt till er
hej vi har hörselskydd till samuel.
Till och med mej får låna mannen s hörselkåpor från hans jobb haha.......för jag är skott och smällrädd.
Vi ska bara mysa hemma med gott och god mat får se hur mycket man orkar äta innan man blir illamående.....klurigt ena sek är jag inte ens sugen på nåt annat så akut hungrig i annat fall så kräks jag nästan
hejsan hej
mår med sämre och sämre har sån fobi för att kräkas ochså så jag tvingar tillbaka fast det står upp i halsen. huvvaligen.
tränar det gör jag med hantlar mest, Ska ringa bm nu på fm och boka tid till första besök.
fry foxy: vilken kul nyhet för er.
Lindaek: trist med hunden men så glad jag blev då den kom tillrätta.
hej svejs igen har inte ens orkat läst tråden vart sjukt trött och illamående på kvällarna från kl 16 typ. inget skoj alls.
Välkommen alla nya, nån mer än jag som bori Västerås?
Min man ska nog inte vara med hos bm denna gångerna förutom vid ul och förlossningen .
Första barnet var han arbetslös nu har han jobb så det är viktigare att han jobbar , jag har inte ens ringt min bm ännu heller.
hej svejs, detta med syskonvagn behöver jag inte tänka på känns skönt för min första son kommer vara 7 då bebben kommer en lite sladdis blir det oc då kan han gå bredvid.......
idag är jag barnvakt men 4åringen som är här trivs så bra med samuel så jag kan sitta och surfa här inne hihi.
ringde min bm idag har fåt tid för inskrining den 19:e januaro kl 11, wihoo......
fick veta nu att jag är inne i vecka 6 då om vi räknat rätt känns skönt det att veta, svårt med dagarna i slutet.....hehe
ari: har provat bärsele och visst funkar det men knepeigt tycker jag inna man lärt sig
hej svejs
har mått såå illa hela dagarna, blä.
ush ush
runt tolv elva på kvällen han föddes vid 5.50 ptick vet inte varför jag har sån koll på kl sluttiden men så var det.
tog ca 7 h vet jag
hej hopp
har mått så illa den sneatse dagarna att jag orkar bara läsa den sista sidan ni skrivit........
vi har med föröskt länge inte ätit p-piller sedan ca 2007, har inte vågat oss försöka ta oss till nån klinik båda lite rädda för det plus att veta svaret vad som det kan vara, men till slut gav vi upp med att föröska och bara njuta tex men rätt var det var så blev bönan till i magen , helt obegrpligt.......
mammsen: va jobbigt med din jobbsituation, har likadant dilemma är med sjukskriven nu pga kraftigt illamående jobbar med barn men fk och min arbetsgivare bollar med mig hela tiden om vem som ska betäala ut min sjuklön och när och plus det kommer ta 30 dagar innan ärendet är utrett, suck gahh blir galen.......
barean: ja ma n kanske inte vill säga det på jobbet riktigt ännu då?
många som verkar kunna se ändå att man är gravid utan att man själv berättat, hihi
hej vi har med svårt att få till tvåan, försökt ca 4 år, men tror det är mitt levaxin som spökat tat jag inte kunnat bli gravid.
Samuel född 05 vet ju. Hur mår ni annars?
jag är ännu trött om dagarna så jobbigt då jag är van att flänga runt och ha en massa energi, nu är jag mest som en zombie sonen på 6 år har ju sån energi stackarn, magen syns redan så jag känner mej lite att jag måste berätta för släkten på sön, dop då för samuels sysskling.
börjar fundera över planlösning i vår trea inför syskonet osv dåd e ska få egna rum , såna tankar redan nu liksom, men denna graviditet är jag mer lugn och tänker ej så måpnga oroliga tankar om förlossningen som på förra. nu vet man ju på ett ungefär som ska hända
ha det bra tjejer
hej alla gravida
Har mått så pyton att jag ej orkat in på fl.
Har mått illa hela dagarna av och till plus en 6åring som tar energi och ork. sedan är jag konstant trött. Känner med av typ som mensvärk, man blir ju lite nojjig, kan liksom hugga till i sidan om jag skrattar för mycket eller blir arg, kanske bebbens sätt att säga den fått nog???hihi
har vart på inskrivning den 27:e augusti är det beräknat om jag räknat rätt, men måste ringa ul och boka tid har inte ens orkat med det.
Ja ja lite lättare vara det när man var garvid med första barnet kunde man tänka på sig själv, hihi
trist med alla diskussioner i denna tråden men jag orar inte läsa bakåt utan läser sista sidan.
Kram påer
kan tipsa om åksjukeband om man mår jätteila hjälper efter ca 2 min på, toppen
hej svejs
har ej kikat in på länge vart superdupertrött, men nu är jag piggare. så skönt, tror det har med ljuset att görs och även att jag gått in i v 11.
skriver mer när jag kan