• Diorali

Augustibebis 2012

Hej hej hoppar in här i detta trevliga gäng :) plussade några dagar innan julafton och det är barn nr 2. Är ungefär i v.6 och har inga symptom mer än lite tröttare än vanligt :) ringde bm igår och de hade inte tid förrän fre 13 så får hoppas det är en turdag:) bf verkar bli ungefär 28 augusti. Grattis till oss alla!

• Diorali
    05091112 skrev 2012-01-04 11:32:21 följande:
    Här är den!
    www.jollyroom.se/varumarken/a-d/bozz/bozz-all...
    OCh sänkt pris med! tjoho! 
    Den ser ju fin ut! Har också kollat febrilt efter syskonvagnar nu och har väl mest kollat på Urban. MEN vill dock ha punkteringsfria hjul känner jag, och kunna vända sitsarna olika, rejäl varukorg och gärna svängbara hjul fram. 
    Hehe, tips någon?  
  • Diorali

Hej hej! Jag har smygläst sen start och även skrivit in mig i bf-tråden. Väntar andra barnet nu och har bf 26 augusti. Hoppas det är ok att jag skriver några inlägg då o då

• Diorali

Jag gjorde färdigt "grunden" till barnrummet innan vår son kom, mest för och ha nåt och göra sista veckorna och för det är så roligt och "boa"
    Denna gång hinner jag inte för nu har vi en 1 1/2 åring som tar den mesta tiden hehe.
    Men lite projekt blir det till sommaren, datarummet kommer bli bebis rum, så allt det ska ner till nedervåningen. Behöver dock inte tapetsera eller nåt ännu, då det är ganska neutrala färger i rummet.

Usch drömde inatt att jag börja blöda mycket och vakna med väldig olust känsla och panik men det var bara en dröm som tur va!

Ha en trevlig dag allihopa!

• Diorali

Någon av er som har blödigt hittills? Och sett efteråt att det varit ok? Är jätte orolig nu då jag fick en blödning i eftermiddags och har liite svag mensvärk emellanåt. Är i v 10+5..

• Diorali
    DetGodaLivet skrev 2012-02-06 22:28:37 följande:
    Ja jag har blödit fast det var ett tag sedan nu. Endast en omgång vid denna graviditet men ett par tre omgångar förra graviditeten så jag blir inte förvånad om det händer igen.
    ok. Kände du nån smärta? Jag har inte ont direkt men kan känna mig lite öm som om livmodern har "jobbat" eller som liite mensvärk. Väntar bara på att min BM ska ringa nu
  • Diorali

Har inte skrivit så mycket här men drar mig ändå ut tråden då det blev bekräftat missfall idag i v.11+0. Fostret hade slutat växa redan i v.6  

Stor kram och lycka till alla ni andra!  

Svar på tråden Augustibebis 2012