Augustibebis 2012
Halloj!
Jag år 33år, bor i Dalarna och gjrde grav-testet måndagen för jul och det var positivt.. =) Jag och min man i har inte försökt så länge, tog ut min p-stav i september och trodde helt klart att det skulle ta längre tid att bli gravid då jag är överviktig och rökte.. Men nu blev det så här och det känns skitkul men känns overkligt på samma gång!
Om jag räknat rätt är jag i v.7 och har BF 25e augusti. Jag ska in till BVC på hälsosamtal idag.
Vi har berättat för släkten och närmsta vännerna, då vi firade jul med hela släkten samt hade nyårsfest hos oss så var det omöjligt att dölja då jag varken rökte eller drack! Men kommer att vara lite hemlig här än så länge, då jag inte har berättat på jobbet än..
Verkar ha dom vanliga symptomen, brösten har ömmat i två veckor, dricker och kissar mkt, har mått lite dåligt i två dagar och spydde på nyårsnatten och kände mej risigare än dom som var bakis dagen efter! =) Hade en mkt liten brunaktig flytning igår kväll, hoppas det inte är nåt att oroa sej för. Att sluta röka har gått kanonbra och är en självklarhet! Hoppas man aldrig kommer att börja igen..
En liten parantes är att jag pratade i telefon med min bästa vän som jag inte har haft så mkt kontakt med på sistone, då visade det sej att hon väntar sitt andra barn och har BF en månad före min BF! Så himla kul, hoppas vi kommer att börja umgås mer igen nu!
Ha det gott!