• Monica82

Augustibebis 2012

hej hoppas in här och håller tummen vi får behålla den lill* i magen. Har bf enligt beräkning här på FL till den 12/8-12 . HAr två barn och 4 mf bakom mig varav de två sista var nyligen. Är i vecka 9 (8+3) Hur mår ni? Själv mår jag ruggigt illa och är jätte trött!!!

• Monica82

Har inte varit inne och läst på ett tag men igår var vi iväg akut då jag trode jag höll på att få ytterligare ett mf. Fick dock se en liten en på 15mm med ett hjärta som tickade på. Troligtvis uvi som orsakade besvären den här gången.

Hur är det med er andra? Är det bara jag som känner att Augusti är väldigt långt bort? ;) 

• Monica82

Hej
    Oj här har jag varit dålig på att var aktiv men svårt med att få tid med två små på 1,5 och 2,5 och dessutom vara gravid och rörlig som en sjöko på torra land ;) Här är det bf den 24/8 med planerat snitt så den får komma ut 14/8. Tänk att ett datum kan vara så nära men ändå kännas fruktansvärt långt bort.

Är det ngn mer här som kommer få planerat snitt? Hur mår ni andra, själv har jag troligtvis hf och är sjukskriven sedan slutet av mars.    

• Monica82
    cupcakekiller skrev 2012-07-07 19:24:56 följande:
    Idag har det vart stilla i magen sen jag gick upp, jar försökt peta igång honom och druckit cola som han vanligtvis blir hyper av, bör jag ringa till fl eller ska jag vänta längre?

Ring absolut och hör med dom, ångrar skarpt att jag var för feg att ringa direkt när min lilla blev lugnare och det blev akutsnitt morgonen därpå. Nu är hon en helt frisk 2,5 åring men fick ligga på neo i 2 veckor och det kunde ha slutat så mycket värre.
  • Monica82
    cupcakekiller skrev 2012-07-10 21:21:19 följande:
    Åh, skrämde bebisen nyss när jag hickade, fick 3 sekunders-ångest med haha :) Någon mer som går in i saker med magen btw? Tycker ju att jag borde ha vant mig vid att vara tjock nu men tydligen inte! Går in i diskbänken flera gånger per dag..

Vad skönt att allt var väl med bebisen! Jag har det som du går in i allt känns det som, har tom små blåmärken på magen...

Har också hört det klicka från magen nu under senare veckor, men inget jag känt av i tidigare graviditeter.  
Svar på tråden Augustibebis 2012