Inlägg från: rosamoln87 |Visa alla inlägg
  • rosamoln87

Augustibebis 2012

Joinar den här gruppen oxå! :) Om jag räknat rätt är jag i v. 7+5 eller FL säger v. 8. Vet inte riktigt hur man räknar. :P Sambo och jag firar nyåret hemma med hundar då vi är hundvakt + har en valp. Känns skönt då vi inte har berättat för någon än. Jag har mått dåligt de senaste dagarna men vet inte om det har med graviditet o göra enbart eller om jag håller på o bli sjuk. Ni som mår illa, är det bara vissa tider på dygnet eller kan det bara mer eller mindre hela dagen?

Gott Nytt År!! Vi vet ju att 2012 kommer att bli ett toppenår! ;)   

• rosamoln87

Oj vad ni skriver, roligt... men tar tid att läsa ikapp. :)

Jag är i v.8+3 och mår så fruktansvärt illa. Har gjort det i en vecka nu, blir även yr när jag är uppe o rör mig för mycket. Hela dagarna dessutom så får inget vettigt gjort. Ringde BM o fick tips om åksjukearmband o en viss åksjuketablett o har testat båda men inget verkar fungera. :( Har bara blivit ÄNNU tröttare efter jag tagit tabletten än jag varit innan o då har jag oxå varit övertrött. Om en vecka ska jag på inskrivning. Kanske kan få bättre tips då eller något annat utskrivet. Hur gör ni andra för att bli kvitt illamåendet? Nu sätter skolan fart igen och på lördag har vi tenta och jag är livrädd hur jag ska klara sitta upprätt flera timmar och skriva...Börjar jobba nästa vecka med efter juluppehåll så då vill jag verkligen må bättre igen.

• rosamoln87

Jag är oxå superkänslig för olika dofter... som sagt, hunden är ingen höjdare. Hoppas det lugnar sig när illamåendet lägger sig. Idag har jag mått liiite bättre på eftermiddagen men så kom illamåendet tillbaka på kvällen, suck!

Kan oxå ibland nästan känna mig som magsjuk... mår illa, FRYSER, yrsel, trött, magen verkar inte veta hur den ska vara, ibland trög ibland typ magknip. Kan fortfarande känna av som "mensvärk" då och då oxå. Någon mer som kännt detta frysande? Ligger o skakar under filten/ täcket om kvällarna.  

Svar på tråden Augustibebis 2012