Inlägg från: EttMirakelTack |Visa alla inlägg
  • EttMirakelTack

Augustibebis 2012

Då kommer jag med här!!! 

Har BF i slutet på augusti.
    Plussade på juldagen :)

Har med känt molvärk i livmodern, illamåendet är här sen vecka 5, eftermiddagstrött är jag med!
    Men det gör inget, för jag är gravid!!!!!

När jag plussade så var jag & min sambo i princip säkra på att vi inte kunde få barn så det var en underbart härlig känsla när det stod GRAVID!! Det var en härlig jul!!

Gick in i vecka 8 igår!

Jag är såå lycklig!! 

• EttMirakelTack
    mrsnoname skrev 2012-01-10 12:34:38 följande:
    Hej!
    Fick en fråga på jobbet idag om jag är gravid. Vill ju inte outa det på jobbet än så jag nekade. Hon menade på att hon var helt övertygad eftersom det syns att jag mår bra och strålar.... Hm konstigt.
    Jobbigt att behöva ljuga å neka men hon är verkligen inte rätt person å dela en hemlis med.

Nån men som blivit "avslöjad"
    mormor sa till mig på juldagsmorgonen att det var ett skimmer runt mig..
    Det var innan vi visste nått!!  
  • EttMirakelTack
    mammsen skrev 2012-01-10 12:46:45 följande:
    Ja det tycker jag =D
    Har ni med försökt länge?
    lång historia, men ska göra den kort. 
    Med mitt ex, så provade vi i nästan 2 år.. inget fel på hans spermier, så det var mig det var "fel" på, vi påbörjade utredning. Men, det var en märkligt förhållande där jag mådde väldigt dåligt & jag tog mig ur det!

När jag träffade min nuvarande så sa jag det från början och vi hade vant oss vid tanken.
    Då vi blev gravida dec-11 så hade jag inte ätit p-piller sen april-10. 

Så, vi hade inte försökt, men vi har nånstans hoppats...  
  • EttMirakelTack
    olgaisback skrev 2012-01-11 00:35:38 följande:
    Mammsen: när har du BF? Plussade också på juldagen! Idag är jag på 7+2 så jag är också i v.8 vi kan väl följas :) jag har BF den 26/8:)
    Olgaisback: Precis som jag!! På datumen!! Coolt! 

Vi borde verkligen följas åt!

Hur mår du i kroppen? 
  • EttMirakelTack
    Kampis skrev 2012-01-10 15:14:54 följande:
    Jag tänkte på en sak, vart bor ni ? ni som vill berätta alltså ;)
    Halmstad.
    Fler som bor här??

• EttMirakelTack
    mammsen skrev 2012-01-10 20:58:48 följande:
    Gud vad kul! Det kanske bara var så att din kropp visste att den andra mannen inte var rätt ;)
    Ja, det är så jag har tänkte med & nu känns det verkligen  som att det just var så! 
    :) 

hur mår du idag?
    Min mage är såå uppsvälld! 
    Tar lärarexamen på fredag & testade de klänningarna jag har tänkt ha, dom känns inge bra..
    Ska kolla en vända imorgon på stan..  
  • EttMirakelTack

saajmon: min uppblåsta mage kommer på em, när tröttheten kommer.. och då kommer illamåendet tillbaka med.. Har det på morgonen och sen försvinner det några timmar tills det kommer igen! 
    Är i vecka 8 så inte än på ett tag kommer det synas en lite kula här! Men längtar så tills dess!!  <3

• EttMirakelTack

Här gick jag ner 1,5 kilo första veckan, då jag INTE kunde äta.. 
    Har gått upp dem nu.. Men äter inte speciellt mkt nu heller så kan tänka mig att det är vatten jag samlat på mig.

Ang att döpa eller inte! Här blir det, när det blir, namngivning & senare borgligt bröllop!
    Jag klarar mig så bra utan Gud!!

Jag älskar att vara gravid!!!!  

Svar på tråden Augustibebis 2012