• verro

Augustibebis 2012

Hej tjejer.. Mina symptom verkar som bortblåsta ida.. Mina tuttar har helt slutat ömma, å illamåendet e borta.. Är i v. 8+3.. Ngt man ska vara orolig över?

• verro
    Tvåönskarblifler skrev 2012-01-15 17:34:52 följande:
    verro: Är allt bara borta? De säger ju att man ska vara uppmärksam på om det blir så. Hoppas det inte är något.
    Brösten ömmar bara lite lätt när ja trycker på dem.. Däremot fick ja inte i mig ngn mat.. Bara en varm macka.. Känner mig fortfarande trött.. Men inte mkt mer än så.. Hoppas att d inte e ngn fara.. Ska på hälsosamtal på tisdag, får väl höra med bm då.. Fick ju se hjärtat ticka i 6+6.. Men nu när man inte mår illa (mått illa varje dag å kräkts varje dag denna vecka) idag å allt typ känns som vanligt så blir man ju super orolig..
  • verro

Hej alla..
    Har inte vart så aktiv i denna tråd, men tänkte nu när man äntligen nått milstolpen 12+0 att man kanske får hänga me i eran underbara grupp? Ni verkar vara en hel bunt me goa människor.. :D

• verro

Jo, jag vet.. Har följt den sen jag plussade, men inte skrivit så mkt.. =) Men nu ser jag fram emot att hänga me er.. =)

• verro

Ser att ni diskuterar vagnar.. Vet ngn ngt om Tako Jumper?

• verro

Har fått i mig rökt kött i två dagar.. Ngt jag behöver oroa mig för?

• verro

Tror att jag kommit in i de sk spökveckorna.. Ngn mer? 13+6 idag..

• verro

Jag har oxå d bra under grav.. Har EDS, en ledsjukdom å brukar ha mkt värk osv i kroppen.. Nu medans jag vart gravid har jag inte haft ont alls.. SKÖNT.. =)

Svar på tråden Augustibebis 2012