Augustibebis 2012
Attans vad surt! Men de hajjar nog vinken när det är dags att börja amma!
Har ni berättat på era jobb nu att ni är gravida? Jag är i v. 10+0 och har inte gjort det ännu, gruvar mej lite för jag började här i augusti 2011.. Hur gör ni med semester i sommar, läste nån som skulle gå i juni osv.. funderar hur jag ska göra om man ska jobba till sista veckan (om det går) och kanske bara ta nån semestervecka i juni eller nåt...
tina426:
Jag har också haft bruna/röda flytningar vid ett el. 2 tillfällen, men eftersom det inte blir värre än så så är kan jag inte tro att det är någon fara.. har ett barn redan och när jag var i vecka 11 med henne så blödde jag betydligt mer så då fick jag åka in och kolla men det var ingen fara. de sa att man kan blöda utan att det behöver vara något speciellt. så jag tror inte det är någon fara för dej :)
Jag ska på inskrivning idag (är som sagt i 10+0). Det konstiga är att det inte känns som att det är nån bebis eftersom magen fortfarande är helt platt, inte vuxit ett enda dugg.. så lite orolig är man att de ska säga att nåt är galet =/ tog ju inget gravtest heller utan gick på tecknet att mensen uteblivit (det har den aldrig gjort förut) och brösten vuxit och ömmar... men men får väl se idag nu då =)
Oxle bo: Näe jag tog inget test.. litar på mina andra symptom =) jag sa det till barnmorskan också när vi bokade tiden och hon sa att det gör inget, hon kan räkna ut datum ändå med utifrån senaste mens.
Tesdy: OK, då är det kanske lugnt då =) Man lyssnar ju på "alla andra" som kan allt och säger att med andra barnet syns det jääääättetidigt.. men som med allt annat så är det väl olika från person till person. =)