• anni 79

Augustibebis 2012

Hej tjejer!  Får man hänga med här?
    Har varit inne o läst varje dag sen i början av december men inte vågat haka på.
    Har två tjejer på 4 o 2 år sen har jag haft 2 missfall  också så jag räknar dagarna tills jag passerat den magiska gränsen, tycker tiden sniglar sig fram.
    Är i v 9+5 idag, grinar för allt och är såå trött...

• anni 79

Blir impad av er blivande fyrbarnsmammor:)
    Själv har jag börjat drömma mardrömmar hur vi ska lyckas rodda allt med tre....

Börjar också känna av fogarna. Har haft jättebesvärligt under båda graviditeterna så det är väl inte helt oväntat...

• anni 79
    novaunique skrev 2012-01-19 21:10:54 följande:
    Fick ett bonus-VUL idag pga allt magont. Allt ser bra ut! En liten vilding därinne

De kan inte förklara mitt magonda riktigt, men det är iaf INTE pga bebis, menar de. Skööönt!

novaunique skrev 2012-01-19 21:10:54 följande:
    Fick ett bonus-VUL idag pga allt magont. Allt ser bra ut! En liten vilding därinne

De kan inte förklara mitt magonda riktigt, men det är iaf INTE pga bebis, menar de. Skööönt!

• anni 79
    anni 79 skrev 2012-01-19 22:03:19 följande:
    Hmm vad hände nu...?
    Skulle bara säga, novaunique, sköönt att allt verkade bra där inne;)
    Har också haft ont imagen, från o  till i en månad. Åkte in gynakuten för två veckor sen o var helt inställd på att ett tredje missfall var på gång.
    Men hjärtat pickade på, underbart. Men jag fick inte heller nån förklaring på vad det kunde vara, kanske tarmarna trodde läkaren...  
  • anni 79

Hej tjejer, har inte skrivit på evigheter... Men jag läser varje dag om allas lyckade ultraljud o "bebissparkar"
    Idag var det vår tur att få kika in till den lill*.
    Den sparkade o vinkade o tårarna rann!
    Nu tänker jag (försöka) sluta oroa mig för missfall... Snart kommer väl oron för förlossningen i stället, alltid är det nåt=) 

Svar på tråden Augustibebis 2012