Augustibebis 2012
Måste ju varit min långpromenad som gjort att jag började blöda?
I morgon har jag fått tid för vul! Jag är verkligen jättenervös =) Jag har aldrig gjort det innan så det hjälper ju inte. Sen kan inte min man följa med och det gör mig ännu mer nervös =) Blir mycket att ta in när man är själv.. Först hålla alla tummar som finns för att man ser ett hjärta som pickar, nästa steg om det är en eller två där inne!! Jag kommer svimma innan jag ens har satt mig i gynstolen haha
Idag var jag på Vul! Gud va nervös jag var innan, satt där själv i vänterummet och klockan kunde inte gå saktare =) Det var bara en liten skrutt där inne i magen, men jag fick se två fostersäckar eller vad han nu kallade det, så han sa att det har nog varit två men att den ena inte klarat sig..Hade hänt jättetidigt i graviditeten i så fall. Blev direkt lite ledsen, hördes så hemskt .. Jag hade ju verkligen hoppats på att det bara var en men inte på det här viset.. Det var tydligen rätt vanligt att det är så och hade jag inte gjort ett tidigt ul så hade jag aldrig fått reda på det.
Nu efter känns det iaf bra =) Var nog mycket hormonerna i mig som spelade mig ett spratt. Den lille jag fick se låg och sprattla som bara den och sög på tummen =) Helt underbart! Tråkigt nog fick jag inget kort, men det gör inget, huvudsaken att lilla bebisen mår bra! Jag blev bakåtflyttad två dagar så nu är jag på 10+4 =)
Men egentligen, om det nu skulle ha varit två från början, borde jag inte ha blödit eller något om en inte hade klarat sig? Även om det är tidigt? För det har jag nämligen inte gjort.. Tycker det var lite konstigt.. Och det var inget "extra" kvar därinne heller..