Inlägg från: oprofessionell |Visa alla inlägg
  • oprofessionell

Augustibebis 2012

Hej!
    Ni har hållt på ett tag här innen förstår jag :) Är det ok att haka på såhär sent?

Gick in i v12 idag (11+0) med mitt andra barn.
    Lite kort kan jag säga att jag är en  24-årig student och frilandsskribent/fotograf med en vild 1,5åring hemma. 
    Bloggar på www.forossoprofessionella.se och ska outa min graviditet där i veckorna.

Jag är sedan tidigare med lite i en tråd med sämre aktivitet i, och alla är så hemliga, så jag vill gärna va med här, få lite ansikten på andra gravida. Hoppas att det är ok?

• oprofessionell
    oprofessionell skrev 2012-01-24 13:42:51 följande:
    Hej!
    Ni har hållt på ett tag här innen förstår jag :) Är det ok att haka på såhär sent?

Gick in i v12 idag (11+0) med mitt andra barn.
    Lite kort kan jag säga att jag är en  24-årig student och frilandsskribent/fotograf med en vild 1,5åring hemma. 
    Bloggar på www.forossoprofessionella.se och ska outa min graviditet där i veckorna.

Jag är sedan tidigare med lite i en tråd med sämre aktivitet i, och alla är så hemliga, så jag vill gärna va med här, få lite ansikten på andra gravida. Hoppas att det är ok?
    jag har BF 13/8, bör jag kanske tillägga!
    allt är virrigt nu ;)
  • oprofessionell
    Augustimamman skrev 2012-01-24 14:30:27 följande:
    Oprofessionell: ja nu såg jag ju att du pluggar haha men undrar fortfarande vad. Jag pluggar ett program som heter media management, blir nyfiken på dig och din utbildning då vi kommer jobba inom samma bransch. :)
    Haha, kul att någon är intresserad av mig och mitt virriga yrkesliv :)

Jag läser just nu fristående kurser inom kulturjournalism och inom bildbehandlande.
    Sen läser jag också retorik, marknadsföring osv. Är ju egenföretagare, så det gäller att lära sig att ta plats :)