Inlägg från: Annette86 |Visa alla inlägg
  • Annette86

Augustibebis 2012

Heisann, 
    jeg hopper også inn her :)

Er fra Norge, men bor i Stockholm, Södermalm. Venter mitt første barn og er i uke 14.  

Jeg blir også oftere hungrig, også skjer det så snabbt. Så nå har jeg ALLTID noe frukt eller annet i vesken for krisesituasjonene :)  Hjelper bra! 

• Annette86

Gleder meg til neste UL, men kjenner det er sååå lenge til.
    Men, skal bli så spennende å se knøttet igjen og å få vite om det er gutt eller jente (tjej eller pojke :) )

Vil dere vite kjønnet?  

• Annette86
    LiJon skrev 2012-02-12 14:35:45 följande:

Vecka 15 idag! Vet inte varför men för mig har det varit någon slags milstolpe... Fast oron är ju inte över för det, har så svårt att tänka mig att det ska finnas en riktig bebis därinne med armar och ben som rör sig. Helt ofattbart, har inte vågat lyssna med dopplern heller de senaste veckorna, lyckades ju inte höra de två gånger jag provade när jag köpte den och är rädd att jag inte hör något nu heller... Knappt två veckor till RUL så fast det är svårt får man härda ut tills dess

Måste höra om någon annan av er är extremt törstig? Senaste veckan har jag varit så sjukt törstig på dagarna och kan hälla i mig nästan hur mycket som helst, helst bara vatten/Loka. Sen är jag upp mellan 4-6 (!) ggr per natt och kissar, dricker inte så mycket på kvällarna och inget på nätterna men ändå måste jag upp hela tiden. Har googlat lite men hittar inte så mycket, förutom grav.-diabetes, jag vet inte men kan man få det så pass tidigt? Har ingen ärftlighet för det heller vad jag vet.

Er eksakt det samme her. Er tørst konstant, så drikker flere liter vann om dagen. Ikke så kul om natten, men men... 
    Tror nok ikke det er noe seriøst, kroppen behøver det vel bare :)  
Svar på tråden Augustibebis 2012