Inlägg från: Päron1986 |Visa alla inlägg
  • Päron1986

Augustibebis 2012

Vilken söt starwars-body det var i bildtråden, nu minns jag inte vilken det var som köpt den. men jag undrar vart den finns? skulle själv vilja ha en sån till min bebbe!

• Päron1986

Jag har köpt en body med armar, inga ben, o ett par byxor till på tradera.
    Sen har jag fått lite kläder, nya o begagnade. Jag är inte rädd för att handla, men jag avvaktar lite ändå.

Den där starwarsbodyn gillade jag absolut!

• Päron1986

vad obehagligt att inte få den hjälpen när man ber om det..
    3v är ju evighetslång tid att vänta.

men du påminde iaf mig om järntabletter, så tack för det! nu ska jag gå å ta en :)

• Päron1986

Idag ska vi göra KUB, ni som gjort det, hur gick det till?
    är det VUL som gäller? fick ni någon bild? fick ni veta något mer än bara nackspalten o sannolikheten?

• Päron1986

tack så mycket för svaren :)

här tror jag inte vi får bilder, det stod redan i kallelsen att det var onödigt att fråga för man får inte.. men jag kanske törs fråga ändå ;) vore ju så kul att ha!

• Päron1986
    Sandrina skrev 2012-02-17 10:55:46 följande:
    Själv börjar jag precis på tillbaka sexlusten, kanske inte precis som innan man blev gravid men ändå mer än dom senaste månaderna.
    Tack och lov har jag en man som inte tjatar utan snällt väntar tills jag vill och känner mig redo. Vilket jag tycker känns jätteskönt. Skulle vara så jobbigt med pressen att man "måste" eller att man gör något bara för att vara snäll, vilket nog skulle leda till ännu mindre lust hos mig.

Hur känner ni och hur känner era män?
    Det är ungefär så för mig också. och en sån sambo har jag också, himla skönt!
Svar på tråden Augustibebis 2012