• belse

Augustibebis 2012

Hej... tänkte gå med här i tråden, hoppas att d går bra, e beräknad 2/8 och väntar mitt tredje barn...
    Idag ska jag ta mig en liten sväng till Ullared för o kolla utbudet på bebisgrejjer...

Har ni börjat köpa på er mkt grejer än??   

• belse

ok, ja jag fick hem spjälsängen igår o även en vagga/korg till första tiden..har fått en massa kläder från syster o svägerska så jag ska bara köpa det som bebisen ska ha när vi åker från bb tänkte jag..

Men det e ju så mkt som man inte tänker på... imorgon e det tio år sen min yngsta kom till världen så det e till att börja om från början igen.... 

• belse

Jag har också känt mig hängig...  har dock varit förkyld, influensan, bihålsinflammation, förkyld förkyld  & åter förkyld sen före jul... hade väl några veckor efter nyår som jag kände mig ok men det e segt som sjutton..
    Fått foglossningar nu med så man blir ju sååå frustrerad att inte kunna göra saker som man vill o har tänkt.

I går tonade jag dock håret för att försöka få liv i den här råttfärgade frissan... så skönt, blev liksom lite gladare av att se mig i spegeln.. Åkte iväg & fikade på stan m mannen o kollade lite bebiskläder o hann o prata lite om det kommande lilla livet, hinns sällan med med tre-fyra barn hemma annars... det va guld värt. Mår bättre nu o hoppas att ni också hittar tillbaka till glädjen snart!!

Svar på tråden Augustibebis 2012