Inlägg från: Litenfyra |Visa alla inlägg
  • Litenfyra

Augustibebis 2012

Hallå! Jag fick ett oväntat plus häromdagen:) har en son på 4 år och tvillingpojkar på 16 månader! Hur fan ska vi klara detta???? Shit alltså! Bf enligt sista mens 19 augusti!

• Litenfyra

Förra gången jag var gravid blödde jag jättemycket i v11 klart rött blod och sen mörkrött! Var 2!! Hihi....denna gången är jag livrädd att det är 2 för tvillingarna är bara 1,5 år:)

• Litenfyra

Åå precis så hade jag inatt:( vaknade o spydde vid 1 och sen halsbränna efter det! Och nu på morgonen mår jag sjukt illa..yoggin jag åt nyss är på väg upp snart känns det som!
    Idag Ska jag göra blodprov till kub och nästa vecka får jag se bebisen! Är sååå nervös... Nervös för att det ska vars nåt fel, nervös för att det ska vara 2 ( har tvåäggstvillingar som kommer vara 2 år vid bf) och ja allmänt nervös:) men jag tror det bara är en och allt är som det ska!

• Litenfyra

Födde i Kalmar och min sambo fick vara kvar, ingen självklarhet alls, men vi fick ett stort rum ( tror det är för 3 mammor) och vi förblev själva där i 2 dygn! Födde i december och är inte lika fullt då:) hade aldrig klarat det själv. Inte sovit på 2 dygn och en bebis som skrek heeeela tiden! Födde mina tvillingar i Kalmar också men med planerat kejsarsnitt så då fick vi eget rum så klart! Denna gången får vi väl se hur det blir med den saken! Är förresten skit nervös för att föda :( kejsarsnitt gick så smidigt....och min vaginala med första sonen var såååå jobbig, men det var 2007 så jag har ju glömt det mesta, fast när jag ligger där lär jag väl få flashbacks! Hoppas på en bättre förlossning denna gång!
    Har inte mitt RUL förrän 26 mars...känns låååångt borta:(

• Litenfyra

tjoho! Min iphone har varit på lagning i en månad,....blir inte av att jag sätter mig vid datorn och kollar familjeliv! Så tråkigt nog har jag inte följt tråden på jääääääääättelänge!

Är 20+0 idag! Härligt! Och förra veckan var jag på ett underbart RUL där vi fick se en liten tjej! Gissa om jag kommer köpa klänningar och massa annat tjejigt nu efter 3 killar! hihi..... När barnmorskan sa att hon visste könet, trodde både min sambo och jag att hon sett en snopp (fast jag såg ingen) och vi kände båda att vad kul med en liten kille till, sen sa hon att det var en tjej:) kändes skönt att vi kände så för då vet man ju att könet verkligen INTE har någon betydelse , även att jag ville ha en tjej såklart!

Ha en bra helg!  

• Litenfyra

husmodern: aaah du har med tre killar!! känns lite konstigt hihi...har inte mått så här illa med mina pojkar, så på mig stämde den myten också;)

Visst, hon garderade sig med att säga att dom aldrig får säga 100 procent. Men hon sa även att hon skulle bli VÄÄÄÄLDIGT förvånad om det kom ut en kille sen;) sen kollade hon en gång till....och ja....tjej! 

• Litenfyra

<Nu försvann halva mitt inlägg..

BM kollade först underifrån utan att  se något "paket" sedan kollade hon från sidan. Sen skalade hon av ena benet ovh kollade från sidan utan benet om du fattar;) Var på många UL med mina tvillingkillar och dom såg inte ut så;) där såg man ju att de var just killar;)   

• Litenfyra

Hihi... Känns som att många stirrar på
    Mig och min mage med när jag kommer med mina 3 killar ( fyra år och 2st tvååringar) inte alltid så lugna hehe... Shit ja 4 barn blir underbart men nog jobbigt också;)

Svar på tråden Augustibebis 2012