Inlägg från: HansenPersson |Visa alla inlägg
  • HansenPersson

Augustibebis 2012

Mamma070912 skrev 2012-04-01 15:51:03 följande:
    Vad har ni skrivit på era statusuppdateringar på fb om graviditeten? Skulle vilja hitta på något fyndigt, men kommer inte på något...
    Jag knåpade ihop en egen liten rebus. :) När man listat ut den så blev svaret: Väntar på tillökning i Augusti . :)
    Den var väldigt uppskattad iaf, men ganska klurig för de flesta. Ett par timmar efter jag la ut den så avslöjade jag svaret.  
  • HansenPersson
    kaxig91 skrev 2012-04-14 17:53:11 följande:
    Någon som har BRA erfareheter utav vagnen nowalex fucous ?
    Jag köpte en sån vagn av ett par kompisar, även de hade köpt den beg. Enbart liggdelen. De säger att den har varit suverän, lätt att fälla ihopa och lätt att köra med. Jag har inte använt min eftersom jag ska ha mitt första barn i Augusti :)  Det enda negativa jag hittar med vagnen är att hjulen blir rangliga. Mina hjul är så just nu och måste köpa nya. Finns bara hos en återförsäljare på internet, vad jag hittat iallafall.  

Jag kommer ha Nowalex som extravagn för jag köpte Nyss en nästan ny Brio.
  • HansenPersson
    kaxig91 skrev 2012-04-14 22:00:28 följande:
    Okej jag har köpt en begagnad nowalex o tycker det är grymt fin o lätt o köra på de lilla jag kört ( ska med ha i augusti :) ) . Men det jag nu i efterhand märkte är att chassit eller hur det heter är lite lite snett inget man märker om man bara tittar på liggdelen eller så men man ser det om man tittar på handtaget till vagnen tex :/ .. men annars verkar den vara i superfint skick :)
    Hehe. Ja vi är väl i denna tråden av samma anledning. ;) Jag har följt denna tråd sen början men inte skrivit så mycket, har kommenterat enstaka inlägg. :) 

Ja den är mycket fin, verkar vara en vagn som håller länge. Förutom dehär med hjulen, men så är nog de flesta som har plastinsida. Plast sliter ju med åren.   Sålänge det inte stör vagnens funktion gör det inte så mycket anser jag. :) Det är trots allt en beg. vagn man köpt. Man kan inte vänta sig aldeless för mycket. :) 
Svar på tråden Augustibebis 2012