• Belliis

Augustibebis 2012

Fyran: erbjudandet på Ikea gällde bara helgen efter att lilla prinsessan kom till världen :( tror det var stor rusning efter sängarna så dom son fick tag på en ska va glada!

• Belliis

Haha jag köpte också Ikea sängen och monterade ihop den i helgen, köpte till och med en jätte gullig speldosa på Ikea och la i sängen :) så nu står den i vårt sovrum och jag blir lika rädd varje morgon när jag vaknar!! Så montera du ihop den!! Det tar ett tag att vänja sig :)

• Belliis

Jag har också hållit mig borta från familjeliv ett par veckor nu.. Eller har varit inne och tittat till er ibland men inte orkat skriva nåt..

Har nu i v. 28 gått upp 18 kg och känner mig helt fet och orörlig.. BM har tagit blodprover för att utesluta ämnesomsättningsstörningar + skickat mig till dietist.. Vet inte varför men kilona bara ökar för varje vecka :(

Igår hade jag dock en rolig dag!!! Vi va i Ullared och STORhandlade, har nästan fått tag på allt till bäbis nu :D riktigt bra grejer hade dom! samt en snygg mammasommarklänning :)

• Belliis

Mm håller med dig capy :) jag har gått upp 20kg nu i v 28+0, var 178cm och 72kg innan plusset .. Är livrädd att passera 100-strecket

• Belliis

Kampis - jag kombinerar xyloproct suppar med lactulos och det funkar jätte bra.. Lactulosen kan vara lite segstartad bara.. Tar ett par dagar innan man hittar balans, men jag rekommenderar det verkligen. Prövade först ac3 salva men det var helt värdelöst på mig!!

Svar på tråden Augustibebis 2012