Augustibebis 2012
Denna nedanför kostar 99:-

Denna nedanför har jag köpt och kostar 149:-

Och jag tackar för tipset om väskan på stadium...ska kolla på den, kanske blir ett köp idag rentav ;P
Hallå tjejer!! Jag sitter i bilbarnstolstankar och om vi ska köpa det nu eller vänta. Saken är att den vi har kollat på är på kampanj nu...så funderar därför på att göra något impulsivt och köpa den och en adapter till vår teutonia fun. Har ni köpt bilstol än?
Det är acta graco logio s HP som jag beställde nu...är ni nöjda med den?
Håhå!! Jag måste bara få ut min glädje lite.. Jag fick veta idag att jag kommer på min mammapeng baserad på mitt nya jobb trots att jag bara hinner jobba 2 månader innan bebis!!! Detta tackvare att jag säkrat min SGI under tiden jag har pluggat och inte haft några "glapp". Visst det hade funkat med 300 om dagen som jag hade med dottern men det känns så otroligt skönt att slippa oroa oss och tänka för mycket på ekonomin...nu vet vi att vi klarar oss finemang! :))
Hej alla! Jag känner mig lite dum som inte varit så aktiv och läst alla andras inlägg men just nu har jag vart ledig och velat hitta på så mycket som möjligt med dottern innan jag börjar jobba heltid så tiden har inte riktigt räckt till.
Jag känner mig bekymrad nu. När jag väntade min dotter Ellie så blev min biologiska pappa väldigt sjuk i cancer och gick bort väldigt hastigt! Detta var otroligt jobbigt för mig som bara hade tre månader kvar tills jag skulle bli mamma o genomgå förlossning och något av det största man kan uppleva sitt liv. Allt var bara kaos känslomässigt men även allt runt omkring med bregravning, testamente, boupptäckning, hans hus och grejer!! Jag var ensam att ta hand om allt dessutom då mina syskon inte bor i samma stad. Iaf så har hans bortgått tagit väldigt hårt...samma dag vi var på emma ultraljudsklinik och fick veta att vi väntade en dotter så ringde jag upp till sjukhuset direkt efter för att berätta att det blir en flicka...men då hade han dött för 10 min sen! Allt blev bara så fel och inte alls som jag hade tänkt.
Nu är min pappa som jag växt upp med att säg pappa till sjuk och har blivit inlagd. Han har vart dålig väldigt länge och det har känts som en tidsfråga i snart 3 år nu...och att han kan dö närsom helst så jag vet det och är delvis förberedd. Men nu väntar vi vårt andra barn, en lillebror till Ellie och jag vill inte behöva gå igenom samma sak igen när man nu ska få ett barn till... han ska ju finnas där, han kommer in till oss varje dag och jag vill det ska fortsätta så i alla tider! Han kanske klarar sig, jag vet inte men det känns inte alls bra. Ellie älskar sin morfar och vi träffar dom som sagt VARJE dag...just för jag och min sambo tog över huset från min biologiska pappa (och de bodde/bor grannar).
Jag har redan förlorat min bror som var 28 år när jag var 17 och som 14 åring fick jag vet att min granne var min biologiska pappa och han förlorade jag när jag var gravid med första barnet vid 22 års ålder och nu kanske även min andra pappa..vet inte hur mycket jag orkar faktiskt...
Ja jag vet inte, kände att jag bara behövde skriva av mig lite av min oro o tyngd...hoppas allt är bra med er andra och era närstående.. <3