• AE84

Augustibebis 2012

Här blir det nog södertälje sjukhus, närmast dit, men funderar ändå på huddinge, var inte hel nöjd efter sonens Födsel på södertälje! Men vet inte om det är värt att åka extra för att hamna på huddinge...

• AE84
    Tina lind skrev 2012-03-07 08:57:07 följande:
    Var bor du? Hur gammal är din son?

Bor i Järna utanför södertälje. Födde sonen i maj 2010
  • AE84

Wee mindre än ett dygn till rul, någon mer som ska dit imorrn?

• AE84
    Sommaren12 skrev 2012-06-05 12:09:53 följande:
    Det finns möjligtvis INGEN i tråden som nån gång inte FÅTT amma? Jag får ju inte och de ska stoppa mjölktillförseln med tabletter på BB. Funderar på om jag ändå kanske behöver ha en skön behå och såna där koppar eller vad det är om det börjar läcka. Eller hur snabbt stannar mjölken upp liksom? Om nu nån vet... Känner mej så ensam i det här med att inte amma... :/ Får nog prata med bm om det lite...

Här är en till som inte ska amma! Ammade inte mitt första barn heller, fick dock inga tabletter på bb som jag tjatade om några ggr men dom tyckte inte det skulle behövas så fick jätteont efter några dar, så denna gång ska jag tjata ännu mer efter tabletterna! Hade ingen spec. bh, la sånna där ilägg i bhn då e läckte lite, men d e väl olika hur mycket det läcker. Aja...du är inte ensam om att inte amma iallafall
  • AE84

Hade oxå pratat med bm på mvc om att inte amma o hon antecknade så förlossningen skulle veta det så jag skulle få tabl. Men ändå höll de på å strula, hade väl otur, alll personal var kass när vi födde o tiden efter. hoppas det blir bättre denna gång!

• AE84
    Sommaren12 skrev [quote=65280580][quote-nick]Sommaren12 skrev 2012-06-09 09:47:53 följande:
    Undrar om det kommer bli svårare för mig att gå ner mina gravidkilon eftersom jag inte ammar? Verkar ju va det som gör susen... Nu får jag snart frysa gymkortet tror jag. Fick pausa från crosstrainern igår för jag fick ont och trögt går det öht. Gungar fram som en pingvin nu...

Äsch behövs ingen ammning, det som gör susen är snabba barnvagnspromenader, plankan framför tvn å borta med alla sötsaker! -20kg på ett kick :)
  • AE84

Grattis Katten o Any till era små mirakel!

Nu längtar man ju ännu mer efter att få se sin egen baby! 

• AE84

Grattis till Lillemor! Liten fråga, som kanske låter dum, kan bebis röra sig FÖR mycket i magen? Min har typ hållt på sen igår eftermiddag, skönt att känna att hon lever men hon är ju så stor nu så det känns ordentligt! Verkar ju jobbigt för henne med att inte vila. Någon fara tror ni?

• AE84

Bf idag, men inga känningar, vår sessa verkar vilja ha en annan födelsedag! :/

• AE84

Grattis till alla nya bebisar! Bf +6 idag o känns inte som det är på g heller, seeegt!

• AE84

Bf +8 idag, sovit Som en stock inatt, ingen bebis i sikte :/ Fast kanske lika bra, min 2-åring har feber, kan väl inte vara bra för en nyfödd...

• AE84

Grattis till de nya bebisarna! Här är en till som bara väntar, bf +12 idag - suck. På samtal o undersökning hos specmödravården idag får se vad som händer...

Svar på tråden Augustibebis 2012