Augustibebis 2012
Här blir det nog södertälje sjukhus, närmast dit, men funderar ändå på huddinge, var inte hel nöjd efter sonens Födsel på södertälje! Men vet inte om det är värt att åka extra för att hamna på huddinge...
Här blir det nog södertälje sjukhus, närmast dit, men funderar ändå på huddinge, var inte hel nöjd efter sonens Födsel på södertälje! Men vet inte om det är värt att åka extra för att hamna på huddinge...
Wee mindre än ett dygn till rul, någon mer som ska dit imorrn?
anneh - blutsaft istället för niferex är toppen!
Hade oxå pratat med bm på mvc om att inte amma o hon antecknade så förlossningen skulle veta det så jag skulle få tabl. Men ändå höll de på å strula, hade väl otur, alll personal var kass när vi födde o tiden efter. hoppas det blir bättre denna gång!
Grattis Katten o Any till era små mirakel!
Nu längtar man ju ännu mer efter att få se sin egen baby!
Grattis till Lillemor! Liten fråga, som kanske låter dum, kan bebis röra sig FÖR mycket i magen? Min har typ hållt på sen igår eftermiddag, skönt att känna att hon lever men hon är ju så stor nu så det känns ordentligt! Verkar ju jobbigt för henne med att inte vila. Någon fara tror ni?
Bf idag, men inga känningar, vår sessa verkar vilja ha en annan födelsedag! :/
Grattis till alla nya bebisar! Bf +6 idag o känns inte som det är på g heller, seeegt!
Bf +8 idag, sovit Som en stock inatt, ingen bebis i sikte :/ Fast kanske lika bra, min 2-åring har feber, kan väl inte vara bra för en nyfödd...
Grattis till de nya bebisarna! Här är en till som bara väntar, bf +12 idag - suck. På samtal o undersökning hos specmödravården idag får se vad som händer...
Väntar här med, bf +13
I söndags på bf+14 kom äntligen vår prinsessa, vilken lycka!