• Zindi

Augustibebis 2012

Tror min slempropp gick igårkväll.. Nån slemmig/slajmig avlång grej som dallrade, kan det ha varit slemmisen?

• Zindi
    irruz skrev 2012-07-11 22:35:46 följande:
    Katten o Emelie: tack för svar! Hon har nästan från början sovit i sin spjälsäng där en sida är borttagen o sedan fastskruvad i min säng - för att vi skulle få mer plats i sängen :) så det är ingen risk att det blir för trångt.. det är delvis det att man inte vill "köra ut" henne härifrån, men jag är framför allt orolig för hur hennes sömn kommer bli påverkad.. Vill ju göra det som är bäst för henne men det är ju så jäkla svårt att veta vad som blir bäst, o hon är verkligen beroende av rutiner så det känns inte som att man vill testa sig fram alltför mycket heller. Kan dom lära sig sova även om bebis vaknar under natten? Hennes rum ligger precis bredvid vårat så det känns som att hon kommer vakna i vilket fall som helst om bebisen skriker?

Utdragbar undersäng tex Ikeas ODDA undersäng kanske skulle funka att ha under eran säng?  Då har ni henne nära i samma rum men hon har ändå en egen säng. =)

Hoppas ni hittar en lösning som funkar för er!    
Svar på tråden Augustibebis 2012