• gipsy

Augustibebis 2012

Här är en till som hoppas på bebis i augusti!! Är beräknad till den 19 aug... Så nu börjar det dra ihop sig :) ska bli så spännande att se vad det är för någon som kikar ut! :)

• gipsy

Jo jag har följt er ett tag men har inte skrivit något innan...vad jag kommer ihåg iaf :) skyller på att hjärnkontoret inte riktigt är inkopplat för tillfället ;)

• gipsy

32dagar kvar!!! Fast jag kommer säkert gå över tiden, gjorde ju det med nr1 ! Känns skönt att det inte är någon super sommar ännu...hade nog inte orkat med det! Har dock väldigt dåligt samvete för min stora son(6år) ...han har lite sommarlov här hemma just nu och ska vara hemma 3veckor i sträck...vi har precis flyttat och känner inte några här! Och en mamma som är konstant trött och inte orkar göra så mycket! Blir väldigt mycket tv-spel och film för hans del :( fler som har samma ångest ?

• gipsy

Åh måste testa vatten och bakpulver...har halsbränna varje kväll när jag lägger mig, känns som att halsen ska brinna upp! Har använt novalucol och den funkar så länge man inte dricker lr äter något. Fick tipset av min bm att testa gaviscon men dom tabletterna va vidriga :( köpte inside i panik ( enda affären hade och allt hemma va slut) testade den och den funkade super bra! Står dock att man inte ska använda den när man är gravid , så jag vågade inte ta den fler gånger! Missade att läsa på förpackningen innan :(

• gipsy

Grattis till er som redan fått era guldklimpar!! Sj får jag nog vänta ett bra tag...beräknad till den 19 och med tanke på att jag gick över 11dagar förra gången så tror min bm att jag kommer gå över denna gången med :S idag har jag tagit premiärdoppet...och GUD så skönt det var att vara tyngdlös och kunna röra sig normalt en stund! Hade det inte varit lite småkallt i vattnet hade jag stannat kvar ;)

• gipsy

Jag misstänker att delar av min slempropp börjar släppa :) har haft gelé klumpar i trosskyddet idag och i förrgår! Svårt att förklara konsistens men om man tänker sig sån skinka i konserv...så är det lite gelé runt!? Helt genomskinlig...visst borde det vara slemproppen då? Taskig förklaring men ni förstår kanske ändå :)

• gipsy

Ja det är ju tyvärr inte ett tecken på att det har börjat...men är i v39+3 så det är ju iaf inte så långt kvar :)

• gipsy

V39+3, Klockan 00.43 bestämde sig min son att titta ut! Förlossningen gick bra och jag är super nöjd men är nog lite i chock! :) ska skriva ihop hela förloppet när vi har vilat upp oss och kommit hem! :)

• gipsy

Grattis aprilia!! Då fick du ett par minuter efter mej...min kom ut 00.43 :)

Svar på tråden Augustibebis 2012