• Sasse

Augustibebis 2012

Vad menas med sifforna från KUB-resultaten? Ska på kub den 7feb, vet ju inte alls vad som väntar. Som ett vanligt UL typ? :)

• Sasse

ja men tänkte eftersom alla laddar upp så fina bilder efter KUB. det enda dom sagt är att det är nackuppklarningstest och man kollar risken för down syndrom genom UL..

• Sasse

jag har köpt en tunn fin overall på kappahl som jag eventuellt tänkte till hemfärd :)

• Sasse
    TeamLundis skrev 2012-07-02 21:58:51 följande:
    Jag måste fråga er tjejer om det är någon av er som upplever samma sak som jag.

Jag har börjat känna av som lite mensvärk i mage och rygg, men samtidigt vet jag faktiskt inte om det är så att jag är nödig. Jag testar att gå på toa och ibland kommer det lite "nummer två", men aldrig mycket. Dessa gånger lättar även den s.k. mensvärken. Jag har även märkt ökad mängd flytningar. Samtidigt är det lite tidigt med tanke på att jag bara är 35+3. Eller är detta ett tecken på att det börjar hända något?

Någon som känner igen sig i att inte känna igen sin kropp?!
    Molande mensvärk har jag i princip hela dagarna och det trycker på även för mig att jag får göra nr 2 ofta, eller att det iallafall känns som jag håller på "skiter på mig" rent utsagt. hehe, roligt hur kroppen fungerar. 
    Jag kan knappt gå ut och gå med hunden längre vilket jag är ledsen över för jag älskar promenader men nu på senaste går d inte många meter, då hugger/skär det till mot underlivet så jag måste stå stilla..riktiga sammandragningar alltså.. är i v.32+3
  • Sasse

Ja d undrar jag med, men tror nog kroppen bara förbereder sig! Liite för tidigt för mig ännu iallafall :)

Svar på tråden Augustibebis 2012