Augustibebis 2012
Hej tjejer!
Här är en till som vill vara med :) Bf 23/8. Vecka 9 nu, 8+2
.Jag har följt med i tråden ända sen jag plussade 11/12.
Jag har sen tidigare en dotter som är 1år och 3 månader.
Fick missfall i v 11+0 i augusti så nu hoppas jag att detta ska gå vägen. Då kände jag mig aldrig gravid och hade känslan av att det va något fel hela tiden..
Nu däremot mår jag illa hela tiden, började känna det direkt, typ en vecka efter efter ägglossningen. Jag har jätteoregelbunden mens så jag använde ägglossningstester den här gången, och hade turen att ha ägglossning just då jag testade.
Illamåendet slog till ordentligt v 6+0, övergick i magsjuka och sen har illamåendet hållt i sig, dock inga kräkningar förutom magsjukan. Och jag är såå glad över illamåendet även om det är jobbigt. :) Jag är sjukt trött också..
Har inte direkt några cravins men jag kan inte heller äta så mycket kött, fisk.. mår illa av bara tanken! Äter mer frukt än vanligt och är mest sugen på surt och salt. Och som någon annan också skrev så kan jag inte heller äta choklad, jag älskar choklad men nu vill jag inte alls ha det ;)
Det är roligt hur kroppen fungerar när man är gravid :)
Det vart mycket i samma inlägg nu men ni har hunnit prata om så mycket så jag vill hänga med :)
Jättekul att det är så många som skriver här :)