Augustibebis 2012
Nu är det väl dags att hoppa in i tråden. Har följt den nästan sen start men aldrig skrivit något.
Tänkte bara ge lite pepp till alla som går och väntar och väntar och väntar! Hoppas ni får se era små snart!
Är på BF+15 idag och igångsättning blir om senast 6 dagar. Första veckan över tiden var allra värst, och nästan veckan innan också. Man gick runt och var så spänd och letade tecken på att det skulle starta och blev besviken när förvärkarna aldrig blev värre.
Gjorde hinnsvepning i 41+0 vilket resulterade i att slemmisen släppte och lite ondare sammandragningar i två dagar för att sedan knappt känna någonting. Kan få lite mensvärk då och då men den går snabbt över. Det jag ville komma till är att nu när man gått två veckor över tiden så känns det faktiskt lättare. Jag vet att pyret mår bra där inne och jag mår också hyffsat ok. Man orkar inte gå runt och vänta och leta tecken utan man tar dagen mest som den kommer. Det blir när det blir. Och då blir det en jäkligt rund och go bebis 
(pepp från tjejen som senast i morse bröt ihop av trötthet för att den aldrig kommer ;) )
kan tilläggas att jag fick reda på det för en vecka sedan, har alltid trott att det var 14 dagar. Men men.. jag tänker som så att jag får passa på att njuta av att ta långa duschar och äta frukost i lugn och ro. Det lär bli bristvara på det ett tag framöver ;)