• linomino

Augustibebis 2012

Jahaja..känner mig jättedålig som inte tagit mig tid eller ork för att ens skriva (tog tid o bli medlem med..) en liten rad här. Har följt tråden sen början, jag är beräknad den 31/8 (typ sist ut :P). Ville bara säga hej o säga att den här tråden har varit en liten tröst i min jobbiga graviditet, har vart inne varje dag o läst o har många gånger känt mig peppad istället för låg :) Och grattis till alla er som redan fått sina små bebbar och heja alla oss som fortfarande har en bit kvar :)

• linomino

usch vad jag är less på att vara gravid, har sett att jag inte är ensam om det. jag ska iofs inte ha förrän 31/8 men jag vill ju att lillen ska komma ut nu.. :P är nog mest less på alla "biverkningar" av att vara gravid, har samlat på mig ett par stycken. va in hos spec mvc idag för man misstänkte att jag läckte fostervatten, men det var falskt alarm :) har läst varje dag och man märker hur glest med inlägg det börjar bli, alla är väl inne o föder eller myser bebis :D har inte alls varit aktiv i denna tråd, fy på mig, men hejar på alla som fortfarande väntar på sina små..vi får snart också mysa bebis (även om det känns lååångt bort just nu) :) 

• linomino

AR och Fyran2012, jag har bf 31/8 så vi är väl de sista kvar här sen om de inte händer nåt innan dess :p

• linomino

Hej allihop! Hade bf 31/8 o va övertygad om att jag skulle va bland de sista att få se min lilla kille...men han valde att kika ut i lördags morse efter mer än 30 timmars pina. Lilla Melvin är såklart det finaste jag nånsin sett :) grattis till er som fått era små medan jag varit borta ixh heja heja allihop som fortfarande väntar!

Svar på tråden Augustibebis 2012