• LissanS

Augustibebis 2012

Hej alla  glada!
    Jag har också plussat (enligt familjelivs räknare är jag vecka 7 nu) men vågar inte bli riktigt glad än, då min första graviditet slutade med missfall. Jämfört med första gången mår jag riktigt illa nästan 24/7 så jag hoppas att det är ett bra tecken.

Har VUL om en vecka. 

Grattis till alla plussare och lycka till!   

• LissanS

Makkinje: Vet hur det känns.  Vaknade av sd och illamående. Har haft mycket problem med halsbränna under de senaste dagarna. tröstar mig att snart är denna resan slut och börjar en annan underbar resa med lillen. :)

• LissanS

Makkinje - vad spännande! Hoppas att allting går smidigt nu! :)

Idag är det vecka 39+0 och egentligen har jag fått inte så onda SD som håller i ganska bra. Hoppas att det fortsätter lika hopfullt och islutet av veckan (BF 19/8)  kan vi träffa våran lilla-bus.  

• LissanS

Först mina tankar och styrkekramar till Mrsnoname. Det finns inga ord ... :(

Trossan, här är en till som gått över (40+2 idag) och i stort sätt gett upp hoppet att lillen vill komma ut. Måndags natten började lovande hade massa SD och en del värkar, som avtogs på eftermiddagen och sen dess har det varit lungt vad som gäller värkar iaf. Bebisen mår gott och har tillräckligt med fostervatten. 
    Jag är också orolig att bli igångsatt, men jag tror hellre det än kejsarsnitt...

• LissanS
    trossan skrev 2012-08-22 15:33:37 följande:
    Lissan- skönt att iaf veta att din kropp Kan ha värkar! Jag funderar ju ibland på om min kropp inte är kapabel till det alls, man får för sig så mkt dumheter :)
    Har du fått någon tid för överburenhetskontroll el vad är nästa steg för dig?
    Jag ska till BM imorgon så jag hoppas att de kommer att sätta igång mig snart. Vill ha ungen NU! :) Men blev starkt imponerad av Veritas så det inte alls synd om mig som har gått över bara 3 dagar. :) 

Jag håller med att det är jätte jobbigt t.o.m stressande när folk frågar hela tiden jag låter min sambo sköta såna frågor så mycket det går. :)

Wow Nadja! Mycket bra jobbat! Grattis!  
Svar på tråden Augustibebis 2012