Lullaby skrev 2011-12-26 18:59:01 följande:
Något fruktansvärt! Men de har börjat lugna ner sig och är "bara" ömma. Har tagit ut alla bommulsinlägg som oftast är med bh-arna nu för tiden och de är fortfarande försmå. Nu är dom så där snyggt fylliga som man önskar att de alltid ska vara *haha* Dessutom började de ömma mycket senare än vad de brukar när det bara varit mens på gång och så gick det inte över till BIM eller någon dag innan som brukligt.
Idag var jag på rean och köpte mig nya trosor! Alla andra jag har har sådär 4cm resår och det är inte bekvämt sen innan BIM, nu kissar jag något mer sällan ^^ köpte såna sömlösa och nån storlek större än vad jag drar ogravid. Görskönt! Så köpte jag 3 par mysisbyxor. Varav 2 av dem är såna med nervikt kant så dem kommer jag kunna ha hela grav tror jag utan att visa magen om man fäller upp kanten. Dem rekomenderar jag 149 kr styck nu på stadium. Annars 249. Har dem i knäkort på gymmet sen innan. Kvaliteten är jättebra! Så det är välplacerade pengar!
Och när jag kom hem så hade kärleken storstädat HELA huset. Inte för det var så illa innan. Men dammigt och så. Vi stökar inte ner så mkt när vi är två vuxna som sällan är hemma ;) Men dammråttorna lever egna liv!
När jag handlade mat blev jag nervös! Kände mig "klibbig" mellan benen... -ousch- och fick jätteont i magen. Så trodde något hemskt höll på att hända. Men sen fick jag tagit mig till toan och det var bara flytningar. Och sen kom förklaringen till magontet. Magen var ras! Men nu är den som vanligt. Trevlig upplevelse i affären! Är laktos men det kändes inte som det där och då. Men effekten var den samma. Flera som har problem med magen? Vad gör ni åt det? Tänkte fall det blev ett ihållande problem.. Fick köpt mig ingefär- och citron thé som jag hoppas ska funka när illamåendet gör sig påmint igen. Nu har det dock varit lugnt.
Ha en trevlig kväll alla rara! =)
Vilka bra tips ;) känner redan nu att man vill ha lite slappare byxor. Allt sitter lite tajt. Men det beror nog mest på all julmat och godis =) haha!
Och vilken man du har som städar och fixar. Det är skönt att dem skämmer bort oss lite nu! Det förtjänar vi =)
Kan med känna mig lite orolig ibland när man känner sig lite fuktig mellan benen. Men de är ju vanligt med mer flytningar när man är gravid, så de är väl bara att vänja sig.
Ikväll ligger jag i soffan och kollar på film och myser. Och så pirrar det till i magen ibland, varje gång jag tänker på att jag har en lite plutt i magen =)
kram