Inlägg från: Fyran2012 |Visa alla inlägg
  • Fyran2012

Stort grattis till alla nya bebbar & lycka till för er som är nära!
    Själv har jag 22 dagar kvar till bf & besök hos bm imon.

Måste bara berätta om vad som hände idag när jag & barnen var på marknad.

Fick finaste kommentaren idag från en tjej med barnvagn, hon stannade mig & tog mig på armen & sa "du är så himla fin & vacker med din gravida mage, ville att du skulle få veta det..jättevacker"
    Den kommentaren gjorde min dag & var väldigt härligt att höra, dels för att jag inte kände henne & dels för att man inte alltid känner sig så vacker som höggravid!
    Livet på landet helenabengtsson.blogg.se
  • Fyran2012

Grattis till alla nya bebbar & lycka till till er som är på gång!

Har nu exakt en vecka kvar till bf..vore ju kul att bli överraskad med att bebban vill komma lite tidigareFlört
    Ettan kom +10, tvåan +5 & trean på bf..enligt statistiken borde ju fyran komma -5 dåFlört

• Fyran2012

5 dagar kvar till bf idag & nu får hon mer än gärna komma!
    Mina hälar & trampdynor har börjat värka & ömma något grymt..är en plåga att gå numera. For in till stan idag & köpte ett par gympadojor med riktigt bra dämpning i, så jag hoppas det hjälper!
    Annars har jag fått så jädrans ont i ljumskarna..rätt som det är (många många gånger per dag) hugger det till & jag lixom haltar till & får stanna upp för det gör så ont..gissar på att lillan ligger på nån nerv eller nåt.Baby

Några vidare tecken på förlossning har jag inte förrutom lite molvärk i mage & rygg..hoppas det startar med dunder & brak rätt som det ärFlört

Svar på tråden Augustibebis 2012