FruFoxy skrev 2011-12-20 14:02:39 följande:
Riktigt sugen på köttbullar, janson och rödbetssallad! Vad längtar ni efter på julbordet? Ska ni vara hemma eller resa bort?
Vi ska för första gången ever vara hemma och svärmor, svåger + sambo och mina päron kommer hit. Blir riktigt skönt att slippa stressa iväg nånstans i år!
iframtiden:
Ja det kan de.
Sitter på X2000 nu, vet inte om det e åksjuka eller graviditeten, men känner mej för tillfället inte sugen på nånting. Vill istället spy ner hela kupén!
Men annars längtar jag efter den gravade laxen men näää det får man ju inte äta så det är nog köttbullarna, prinskorvarna och rödkål som jag kommer vilja ha mest av! :)
Vi ska fira jul i England i år, min mamma bor strax utanför London. Blir hon och hennes sambo, min bror, svägerska och mitt lille gudbarn som är 8 månader. Kommer bli skitsvårt att dölja detta. Mamma har köpt både mitt favoritvin och baileys för min skull. Dessutom valde jag gravad lax som mitt måste när hon frågade vad alla ville ha på julbordet (det var innan jag visste att jag var preggo). Sen blir det ostbricka på juldagen. Min bror tycker vi ska ta en öl på flygplatsen innan vi åker... Ja, ni, många hinder för en som vill dölja graviditeten alltså!

Ska berätta för mamma på julaftonsmorgonen. Har köpt alkofritt vin som jag tar med mej. Tänkte hon kunde hjälpa mig smussla lite så kanske åtminstone jag kan hålla det hemligt för bror och respektive.