• Sandrina

Augustibebis 2012

RockTheRebell skrev 2012-03-05 10:58:52 följande:
    Hej hej! Är det någon i v16 eller längre gånget som inte gått upp något eller ner lite? Trodde jag gått upp, men gått ner ist. Visserligen bara ett halvkilo men ändå. Känns som magen står still sen 2 v typop.. :S
    Jag gick upp 2 kg. precis i samband med att jag fick reda på att jag var gravid. Efter det gick jag inte upp ett gram. Bara för några dagar märkte jag att jag börjat gå upp lite, är i vecka 18+4 idag.

Har du mått illa? I så fall är det väl ganska vanligt att man inte går upp eller till och med går ner lite.
  • Sandrina

Jag är sugen på äpplen (granny smith) och juice, mjölk, oboy!! Är törstig jämt! :)

• Sandrina
    Albasmamma skrev 2012-03-06 11:20:52 följande:
    DetGodaLivet: vilken tur att du påminde mig om gratis-boxen från Apoteksgruppen. Tänkte passa på att hämta ut den på torsdag efter RUL, emn hade nästan glömt det. Tack!
    Hur funkar det med sånna där gratisgrejer, går man bara dit och säger att man är gravid eller hur funkar de?!
  • Sandrina

Ni tjejer här som bor i Sthlm, eller kanske någon annan också vet, men vad är det för skillnad på Danderyds BB och BB Stockholm?? Ligger inte båda på Danderyd?

• Sandrina
    Albasmamma skrev 2012-03-06 13:05:46 följande:

Sandrina: Här kan du registrera dig för gratis box från Apoteksgruppen: babytobe.se/registrera

Novixi: Jag har också RUL på torsdag. Har dock bara känt små puffar, inga riktiga sparkar än. Men jag gissar att jag har moderkakan i framvägg, eller så en väldigt lugn bebis :)

Tack! :)

Jag har också RUL på torsdag! :)
  • Sandrina
    mrsnoname skrev 2012-03-06 14:29:31 följande:
    Sandrina: danderyds bb är landstinget bb stockholm är privatdrivet. Båda ligger på Danderyd i korridorer mitt emot varandra. På bb Stockholm har de krukväxter å parkettgolv inte på vanliga bb ;)
    Haha, okej! Då förstår jag! :)

Tack för din förklaring! :)
  • Sandrina
    Millas skrev 2012-03-06 21:15:37 följande:
    För vår del blir det Värnamo! Hoppas innerligt att det inte är fullt, då blir det nog Jönköping.
    När Vilgot föddes var vi helt själva på både förlossning och BB lite lyx
    Hur är Värnamo BB?? Är Jönköping närmast efter Värnamo?

Jag bor i Sthlm men är bjuden på bröllop i Värnamo dagarna runt BF. Vill så gärna gå och tänker att det går ju bra att föda där med! :) Min man kommer därifrån och vi har även hus i närheten där, så det är inte helt främmande! :)
  • Sandrina
    fransyskan skrev 2012-03-07 15:21:51 följande:
    Vilken tur att man inte är ensammen! Smart att variera sitta och stå men mitt dumma bord går inte att höja :(

Prövade att sänka stolen så att jag måste sträcka på mig mer men nej... ska pröva sitta på knä en stund, men ja, så kan man ju inte sitta heller.

Finns det något sätt man inte alls ska sitta på? Med benen i kors eller?
    Kanske funkar att sitta på en pilateboll?!
  • Sandrina

Nu har jag vart på RUL! Skrattande

Det såg bra ut och allt var där det skulle!

Så lycklig över att äntligen fått sett min lilla, friska bebbe! Hjärta

Svar på tråden Augustibebis 2012