Inlägg från: Fyran2012 |Visa alla inlägg
  • Fyran2012

Augustibebis 2012

Jag väntar & är lika less jag! Bf +2 idag..
    Har städat, shoppat ny tvättmaskin & klippt mannen.. Snart blir det väl till att dricka läsk & mula godis, har bestämt att när lillan väl kommit är det slut på allt godis & onyttigheter, så det är väl bäst att passa påFlört

Livet på landet helenabengtsson.blogg.se
  • Fyran2012
    Sommaren12 skrev 2012-09-01 19:58:13 följande:
    Ja bara passa på! :) Vilket himla fint hus ni har! Tittade i bloggen. :) Vi har också köpt ny tvättmaskin, eller ja... vår första tvättmaskin! :) 

Tack{#emotions_dlg.flower}
    Vi har precis byggt ut huset till nästan dubbelt så stort & det är skönt, kan behövas när vi snart blir många!Glad
  • Fyran2012

Inget nytt här heller..hade en värk i natt vid 05 & en vid 06..sen nada!
    Vissa stunder känner jag hopplöshet & att hon aldrig kommer komma, men nästa stund känner jag bara lycka & att det är spännande att det ändå är såå pass nära nu & att hon kan komma närsomGlad

• Fyran2012

godisbit: min lilla har oxå bökat runt ORDENTLIGT de senaste kvällarna & det ilar till & har nerver som sitter i kläm vid höger ben!

Min mamma säger att hennes ansikte svullnade upp dagen innan min lillebror föddes & igår tyckte hon att jag såg lite svullen ut..tjaa vi får väl seFlört

• Fyran2012
    godisbit skrev 2012-09-02 18:33:47 följande:
    fyran - hihi! du får spana efter den stirrande blicken med neddragna ögonlock nu! =)
    Haha, japp..tur att jag köpt ny hallspegel just idagFlört
  • Fyran2012
    Husmodern skrev 2012-09-03 13:06:08 följande:
    Salam allt var bra , bad om en ny hinnsvepning fick det:) hon sa att magen sjunkit en tvär hand sedan sist :) jag var väääääldigt mjuk så hon sa att så fort det kommer igång kommer det att gå fort så jag måste åka in direkt och inte hålla på att vänta hemma:) hon tror inom 2 dygn men vi får se:) mognare än så här kan du inte bli utan att ligga på fl sa hon:) kändes ju bra:)
    Iiiihh då finns det ju hopp för dig iaf!! Önskar jag oxå kunde få ett sånt besked..ska till bm på torsdag. Undersöker de på rutin då eller måste man be om det? Är bf +4 idag, så alltså +7 då.

Här har jag kämpat med att klippa gräsmattan i 1,5 timme & nu vilat i 1 timme..det moler lite men inget "allvarligt"..
  • Fyran2012

Fem hela dagar över nu..idag har det varit en riktig tråkdag..jag går bara & väntar på att få känna lite (eller mkt)Flörtsmärta & det enda jag får är några enstaka per dag..
    Har ju hållt igång som tusan hela tiden, men nu tror jag att jag ska byta taktik & bara försöka vila ut denna lilla bebba..dock lättare sagt än gjort om jag känner mig själv, men idag har jag iaf inte gjort många knop!

• Fyran2012

Bf + 7 idag..trodde verkligen att det var på g igår em, fick 3-4 ganska onda värkar & tänkte att det var dax att förbereda inför barnvakt. Så jag packade gympapåsar, plockade fram dagens kläder inför skolfotografering, bäddade rent osv. Men vad händer sen? Ingenting!
    Är bara ganska öm nere i magen idag, ömma sammandragningar men inga direkta värkar..pust..är såå trött på detta nu & på att hela tiden tänka förberedande så allt klaffar med barnvakt & allt där runt omkring..

Ska iaf till bm vid lunchtid idag, men hon bokade bara in 15 min för hon trodde inte att vi skulle behöva denna tiden..

Svar på tråden Augustibebis 2012