• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Oj nu har ni legat i igen:) här finns ingen so
    Gör kub, får åka iväg, men jag bestämde mig att jag inte ska tänka mer på de, vet inte hur mina tankar skulle gå vid kromosomfel heller? Usch.

Jag drömmer om båtar, vatten, vågor, hav, vad är det om?!

Jag var och fikade med en kompis på stan idag på em, så jobbigt det var! Alla som är ivägen, stolar som krokar i vagnen och dotter som är en gaphals ( vad fan gör man åt skrikbarn?!) och herrejesus vad trött jag var i bilen hem!! Tre mil är det med att åka så jag nästan sov när vi kom hem, och sambon jobbar kväll så middagen skulle ju föras, å sent blev ALLT! Nu vilar jag gott!!

Är jag dum som kanske struntar i kub? Borde jag göra det?

• Ellenbmt

Jag vägde 52 vid inskrivning. Är 155cm så det är väl min idealvikt även om jag ofta ligger lite under, men nu vägde jag 57,5 och sist gick jag upp 11 tror jag. Nu verkar det ju gå mer upp än då så gissning skulle väl vara 15-16 kg upp denna... Gick fort ner igen men skinnet på magen är sig inte likt, inga bristningar men liksom lite skrovligt och mjukt...

• Ellenbmt

Jag mår illa av lukten av fetare mat, carbonara, varm ost, varma mackor osv. Men annars äter jag som vanligt mår illa och kräx när jag är för mätt, för hungrig eller yr. Men mer sällan nu än för en vecka sedan. 12+1 tror jag idag...

Äter mer frukt och dricker mer mjölk. Markant mindre kaffe.
    Nu ska jag sova :) somnar annars alltid vid åttasnåret !!?

• Ellenbmt

Novauniqe- har du papper på hur de snittade dig? Och är din bm underrättad med allt? Min vän födde akut med korssnitt och hon behövde mkt hjälp av läkare under graviditeten. Förmodligen är dina smärtor ingenting, men jag ville ändå kolla så de runt om dig har koll!

• Ellenbmt

Kan ingen skriva in mig?! EllenBmt 4/8 andra barnet, Vingåker

Jag var inte med sist heller för jag äger ingen dator, har bara telefon och kan inte genom den?!

Idag ska jag prova på hemtjänsten, är det kul tror ni? Jag bävar lite...

• Ellenbmt

Åh tack så fint av dig!!
    Nja, jag är rädd att de gamla ska vara griniga.. Och om de måste duschas och torkas? Är ju kock egentligen!

• Ellenbmt

Jag älskar cigg som fulvana, typ efter en tung arbetsdag med ett glas vin till, eller ute på krogen de få ggr man kommer ut, eller till nån grillfest på sommaren, men som tur är mår jag galet illa av tanken nu, så det är lätt för mig att stå över. Hoppas det förblir så lätt efter med.

Nu jäklar är det snart dags för lite hemtjänst! Lite Pirrigt nästan.

Magen kändes stor i morse, men nu är den bara degig... :(

• Ellenbmt

Fasen Kim nu började jag grina innan jobbet!! Grattis!!

• Ellenbmt

Fy för hennes åsikter ! Men hon gör det för att få uppmärksamhet. Läste lite i hennes blogg för nån vecka sedan. Hon har Aspergers och är enstöring påstår hon. Jaja.

Jag är så ful finnig och alla kläder är obekväma och fula på... Deppig dag, men hemtjänst jobbet fungerade okej. Blir extra där tills mitt vanliga drar igång igen.

Idag är jag frusen och ont i huvudet. Hoppas det bara är vanligt gnäll å ingen sjuka!!

HEJ alla nya! :) kram på er!

Svar på tråden Augustibebis 2012