• natlup

Augustibebis 2012

Måste bara dela med mig av en sjuk dröm jag hade idag.. Jag drömde att jag födde en kattunge?! Vad e detta? Detta är andra gången jag drömmer om att jag föder en katt...
    Jag vet att man inte kan påverka det man drömmer.. 

Har ni haft några sjuka dömmar?  

• natlup
    LiJon -  Haha asså det e sjukt skönt att jag inte är ensam! Undra vad det betyder? Har ni katt hemma?

7eHimlen  - En larv?! Ojj haha vad sjuka saker man kan drömma under graviditeten. Jag är i vecka 25 ( 24+1)
  • natlup

Paaaaanik!! Var precis på toa å såg att ja hade fått en flytning som var gul/grön flytning. Vet inte va ja ska göra. Ringde min BM men hon jobbar kväll å skulle Riga under eftermiddagen .. Ska ja åka in ändå 24+4 idag

• natlup

De trodde på svamp. Som tur e så har jag tid hos BM imorrn på morgonen. Får hoppas att de e svamp å inge annat

• natlup

Vart på 25 veckorskontroll och fick lyssna på hjärtat igen å det låg på 150 slag/minut. Sen så mätte hon magen visade sig att bebis var 6-7% över medel. Kommer ja få en stor bebis nu?

• natlup

Har jätte ont i höften/ljumsken. Är det detta man kallar Foglossning eller e det något annat ?

• natlup

Usch var en jobbig natt igår. Började med att jag inte kände bebis på hela dagen. Sen på kvällen när jag drack kallt vatten var det fortfarande stilla. Ringde förlossningen och de ville att ja skulle komma in. De letade efter hjärtat i drygt en minut tillslut hitta de ett tickande hjärta. Hon hade lagt sig med rumpan utåt och vägra flytta på sig.

Den där miniuten när de försökte hitta hennes hjärta var värsta minuten i mitt liv. Som tur e känner jag buffar idag.

• natlup

Vi har tittar på en fisher price rainforest. De gungar sidled och fram å bak. Samt spelar musik. Dock är de dyra så blir till å hitta en begagnad:)

• natlup

Hjälp e bjuden på middag på lördag och de har sagt att vi jätte gärna får bada indras bubbelpool om vi vill. Jag e så kluven. Får man bada bubbelpool eller ska man undvika det?

Svar på tråden Augustibebis 2012