Augustibebis 2012
Ellenbmt:
Det där lät himla gott! Hoppas verkligen du mår bättre till nyår så du får njuta av det goda.
Tar du något mot illamåendet eller biter du ihop bara?
Ellenbmt:
Det där lät himla gott! Hoppas verkligen du mår bättre till nyår så du får njuta av det goda.
Tar du något mot illamåendet eller biter du ihop bara?
Ellenbmt:
Usch då, men om du kontaktar din bm för en läkartid så kan du nog få receptbelagd medicin mot illamåendet.
När det är som värst för mig så fungerar postafen i komination med sea band. Det har verkligen fått mig att överleva julhelgen.
Men när jag väntade första barnet hade jag illamåendet from hell och fick gå på receptbelagd medicin, knappt det fungerade. Men det var inte så illa att jag blev inlagd iaf, tack och lov.
Ellenbmt:
Är ni kockar i yrket också?
ellenbmt:
Håller tummarna för att du får hjälp imorgon!
lills:
Är det inte lergigan man får utskrivet vid illamående? Isåfall är det som postafen fast bra mycket starkare, kanske tas upp på olika sätt i kroppen också. Har du läst på fass?
ellenbmt:
Det måste vara hur kul som helst att jobba som kock! Vet inte vem Tommy myllymäki är, vad är det för typ av mat och för resturang ni lagar och serverar på? Matlagning är lite av en passion för mig men är inte alls så duktig som jag hade önskat, men man får vara glad för det lilla man är iaf
Sorry alla mina frågor om mat, måste vara en pina för dig just nu!
ellenbmt:
Googlade på honom och fick upp lite info på wikipedia, det var ingen dålig meritlista han har
Och då känns det genast som om du måste ju vara superduktig i köket som jobbar med honom! *bugar mig*
Då kanske du har nått enkelt recept på ostsås som skulle passa med svampravioli? Har visserligen ett recept redan men det känns så uttjatat! Om du orkar och inte mår illa bara för du tänker på det så kanske du kan bistå med lite nyårshjälp?
Vore hyggligt!
mästerkatten:
Wow, härligt med sådana klipp! Fina kläder var det också! *tummen upp*
Naimisen:
Fina bilder i bildtråden!
Är det nån som är vinkunnig i tråden? Maken kom hem igår med en flaska fin champagne som han fått av en arbetskollega. Men han säger själv att han inte vill dricka den utan mig, håller den till nästa år måntro?