• Saaajmon

Augustibebis 2012

Millas skrev 2012-02-19 16:58:25 följande:
    Ja man kan må illa och bli yr om man ligger på rygg för att bebisen lägger sig på stora kroppspulsådern..
    Bra, för jag blev lite orolig där. Men då vet jag varför jag mår illa :) 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Nu har jag raderat min blogg på MinBebis. För den ena tjejen skulle länka min blogg och bevisa att jag är fejk och att jag har snott någon annans bilder och graviditet! Det var mina ord som skrevs, allt var mitt! Nej, nu kan jag börja på ny kula med ny blogg som är lösenskyddad! 

Om du vill ha användarnnamn och lösen så skriv till mig i min inbox! 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    lills skrev 2012-02-19 17:57:20 följande:
    Kanske dum fråga, men vi pratar ju förlossning... Hur vanligt är det att man spricker? Mitt första och jag känner lite rädsla inför just det.....
    Det är vanligt som förstföderska att spricka :) 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

JAG DÖR..... En gravid kvinna ska vara med i Big Brother :O 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Det är så roligt när folk pratar om en :) Det är därför jag inte säger något längre heller om någonting. Jue mer folk snackar desto mindre pratar jag om min graviditet. Själv har jag känt fiskrörelser i 2 veckor och inatt kände jag de första sparkarna. Om ni vill tro mig eller inte så det upp till er. Men jag skulle i alla fall inte ljuga :) 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Ni som vill läsa min nya blogg kan gå in på min inbox och fråga så skickar jag användarnamn och lösen :) 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Damn it... Jag vill inte skriva ut det här heller :/ Men annars kan du gå in på min mail muppelimuppsan@hotmail.com.. Så kan du skriva till mig där :) 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Känner mig ensam också trots att jag har bott i Karlskrona i hela mitt liv. Jag har mina underbara vänner, men de förstår inte att jag kommer bli mamma i sommar och att jag inte kommer kunna vara lika galen som innan :) 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    jguz skrev 2012-02-20 14:16:40 följande:
    Saajmon:
    Bor du i karlskrona?
    Där bor min pappa och småsyskon.
    Och alla mina kusiner... Kanske du känner nån av dem?
    Jag har bott i själv "centrum" i 13 år nu. Men har bott i karlskrona i hela mitt liv. det är möjligt att jag kanske känner dem :) 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Jag vill inte prata om sådant här offentligt i en tråd som alla kan läsa :) 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Om alla ska veta så ringde jag till MVC. Men de hade stängt nu på eftermiddagen, så jag ringer imorgon. Jag var så nervös att jag trodde stolen skulle skaka sönder haha :) 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    Ellenbmt skrev 2012-02-20 15:43:10 följande:
    Sajmon- jag var med skitnervös när jag ringde bm!! Då blir lixom allt på riktigt :)
    Jo, mina händer skakade som en maracas haha :D Jag har fått tillbaka det hemska illamåendet igen, det enda som hjälper är att suga på halstabletter haha :D
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Jag är rädd att dem i min klass kommer tycka mer illa om mig. Men tja, deras förlut att de inte vill kännas vid mig :) Snacka om att de inte kommer få hålla min ängel sen när den är ute ;) 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    anneh skrev 2012-02-20 16:06:28 följande:
    Saajmon: så du vill inte svara på om du testat positivt eller inte, i en offentlig tråd? Skriv ett pm då?
    Varför vara så nyfiken för? :) 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    Kampis skrev 2012-02-20 16:10:23 följande:
    Är det bättre att andra misstror/ tror som de vill än att säga? När du faktiskt säger så som du gör tror ju alla ändå att du inte har det.
    Men varför vara så nyfiken för? Det är väl deras problem om dem inte tror mig? 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Men jag förstår inte varför folk ska vara så nyfikna hela tiden. Är det någon slags sport att få veta allt om en person eller? Jag väljer själv hur jag vill berätta och till vem jag vill berätta! Sedan om man inte accepterar det så får det stå för den personen själv. Att jag inte är så öppen av mig är väl mitt eget fel att jag är det. :) 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    Sommaren12 skrev 2012-02-20 16:21:39 följande:
    Blir även jag lite misstänksam eftersom du sa för länge sen att du varit hos bm när jag frågade, men nu har du ringt dit för första gången. Men godtrogen som jag är så har jag också svårt att tro att man hittar på nåt sånt så gravid eller ej, lär väl visa sig med tiden. 
    Jag har varit till ungdomsmottagningen och  träffat en barnmorska där. Det är rätt ja! 
    7 Augusti 2012 ♥
Svar på tråden Augustibebis 2012