Inlägg från: bez imena |Visa alla inlägg
  • bez imena

Augustibebis 2012

FL är bra, och i den här tråden med er hade jag skrivit hur mkt som helst om jag orkade. Läser varje dag vad ni diskuterar och har fått så mycket tips och inspiration av er. Går inte på föräldragruppmöten för jag är lite för folkskygg för det, haha :) så jag hänger här! Hoppas folk orkar skriva efter födseln oxå, och diskutera blöjor och matning mm :)

• bez imena

Jaa u ja. Tror inte mina 20+ kilon skulle må allt för dåligt av lite träningspepp o sånt sen :)

• bez imena

Min bm tvingar mig på vågen, och imorrn är det dags för besök igen. Då ska jag ha skrivit fl brevet och pluggat på om amning oxå. Hoppas hon inte är lika stressad den här gången som sist då jag knappt hann ställa några frågor eller när hon bara slog dövörat till när hon klickade in mina värden på datorn...

Min mage vänder sig ut och in snart!!!! Igår och idag har han sträckt ut magen allt vad det går och gjort kullerbyttor och allt möjligt... det gör ju ont..V 36 nu och ännu inte fixerad...

Är livrädd att jag inte kommer knyta an till mitt barn, inte vilja amma eller ens se det! Det är jag mer orolig för nu än om det ska hända något under förlossning m.m. Längtar ju ihjäl mig efter han, men tänk om... :/

• bez imena

FruMii; Tack, det lugnade mig faktiskt lite :)

• bez imena

ellenbmt; haha oops, se där ^^ Antar att det var en sån jag fick när jag satte mig i bilen tidigare, det bara rann till, squirtade ordentligt, haha. Så vattniga flytningar är normala. Gudars vad svårt och veta vad som är vad.

• bez imena

Åh jobbigt och gå med en melon mellan benen :0 så det är john wayne stil som gäller nu? Hihi

Ska bli spännande o se hur han ligger imorgon. Nu när jag ligger på sidan känns det som att han står upp på mitt sidfläsk.. Jäkla bökande :)

• bez imena

Haha snyter du musen katten hoppas det händer nå mer nu!

• bez imena

Åh gudars, tänk om skiten sprutar i ansiktet på dem?

Hos bm idag ville hon verkligen väga mig fast jag vägrade. Min man tyckte de blev lite pinsamt o väste åt mig att gå till vågen.. Men då sa hon att jag kunde blunda. Men tittade ändå o blev deppig.. Haha. Sen höll jag på att skaka av stolen av inombords fniss när bm visade med löstutte och docka hur man ammar rätt.. Och sen tappade dockan sin socka och hon började prata bebisspråk m dockan... Trodde jag skulle döö.. Haha.

• bez imena

Vaken. Illamående. Jävla melon man skulle trycka i sig :-/

Svar på tråden Augustibebis 2012