Augustibebis 2012
Hummingbird- Ja shit denna djungel. Du kommer säkert fram till något bra :). Fick du förresten samma BF på rul?
Hummingbird- Ja shit denna djungel. Du kommer säkert fram till något bra :). Fick du förresten samma BF på rul?
Sommaren- Du får plats med mjuklift. Det finns ringar i bottenplattan man sätter fast en sele i om man sätter dom upp i liggdelen, så bullar man upp med kuddar.
Vi köpte buggan vi hade på babyproffsen. Betalade en handpenning när vi gjorde beställningen och resten när vi hämtade vagnen. Dom ringde när dom hade fått den och meddelade de sen behövde vi bara höra av oss dagen innan vi ville hämta den
NiniMe- Lycka till! De kommer gå jätte bra.
Stövelkatten- Grattis till lyckat RUL och en liten flicka!
Sommar83- Välkommen tillbaka! Grattis till lyckat rul och pojken.
Tror vi än så länge vet om 3 killar och 3 tjejer eller är de 2 tjejer.
Jag var lite orolig att jag till en början skulle känna en liten besvikelse om jag inte skulle få en dotter, få en liten av min egen sort.
Nu går jag i en lyckobubbla över min lilla son vi ska få.
Inte en enda gnutta besvikelse kände jag, vilken lättnad!
Anneh- Vi har iofs hiss, men jag tror inte jag skulle våga ställa vagnen i trapphus eller barnvagnsförråd pga stöldrisken. Beror ju kanske på vad man har för vagn.
Anneh- Har man tex en dou vagn med avtagbar liggdel, typ bugaboo väger inte chassit så mkt. Då skulle jag när dom har liggdelen springa ner med chassit först och bebis i liggdel sen och bebis först påväg upp. Har du en kombi vagn gör du samma sak fast med liften, men då kör man ju hela vagnen som är lite tyngre.
Nu har jag handlat de första bebiskläderna.
En body och en jumpsuit från HM stl 50, så litet!
Ska gå igenom de kläder vi har kvar från sonen innan de shoppas mer men de kommer säkert bli en del nytt ändå.
Sommaren- Vet faktiskt inte