Augustibebis 2012
Lycka till randiga rut och elihei!
Lycka till randiga rut och elihei!
Grattis till lilla emelie!
Grattis Jguz!!!
Grattis themaraja!
Grattis till alla bebisar. Ja snart har alla sina små, sen tycker jag vi blrjar snacka träning, haha. Jag törs än inte göra annat än cykla o promenera. Blödningarna ja skrev om igår är borta nu! Huuh.
Grattis LiJon :) Skönt allt gick bra!
Har gått ner 14 av mina 31 kg... Har ingen aptit men försöker äta.. Man blir ju slö :/ Vattenmelon cravings har jag dock kvar efter grav. Gott om man blir sötsugen tycker jag!
Aprilia1977; oj sju hela år... Nästan så vi gav upp efter tre... Men så plötsligt hände det
Jag liggammar bara.. Först trycker jag in bröstvårtan o sen när han har bra grepp så lägger jag ner huvvet på kuddar jag pallat upp ganska högt. Har ej mer sneda vårtor eller jätteont i nacken. Det är kanske krångligt att jämt lägga sig ner men för mig är det mycket enklare, inget fäktande med huvud osv... Sen lägger jag mig på sndra sidan när han släppt ena :)
Grattis emelie!!! :)
Och bra med tråden sommaren, äpplena passar bra hehe.
Har någon märkt nån skillnad på sin lille när ni druckit mycket kaffe en dag? Jag måste ha kaffe för att överleva men har tänkt om det kommer ut i mjölken o därför han blir kinkig ofta?!?
Grattis cupcake o trossan! Missat någon? Läser inte här så ofta. Lycka till ni andra :)