Inlägg från: bez imena |Visa alla inlägg
  • bez imena

Augustibebis 2012

ja fy för gravidkläder... ska slänga allihop sen. Eller plocka undan. Vill ha mina söta sommarklänningar som numer är som muslånga toppar på mig. Snart går jag så långt att jag tar makens reklamtishor,haha..

Idag har jag sovit bort dagen. Vaknade på em och såg att jag hade/har rätt schyssta botoxläppar. Och korvfingrar, korvfötter och allt är uppsvällt :( Var uppe i natt tre ggr som sagt och åt, inte bra alls. Jag som hatar att vara bakis känner mig som det varje dag nu!!! Gör inte ni?

• bez imena

Vad jobbigt stövelkatten!!!! :( Vilken vecka är du i nu?

• bez imena

Samma här... Och huvudvärk. Skulle kunna sova ute om det inte vore för myggen,

• bez imena

Har inatt läst ikapp lite.
    Astro; fy vilken chock, kram till dig..
    Och ellenbmt; herrejösses... Hoppas det inte är nån fara.

Tänker på mina föräldrar, dom skulle nog inte heller berätta om någon hade en allvarlig sjukdom. Inte nu när jag är gravid i alla fall och jag är livrädd dom håller något hemligt! De har till och med börjat resa utomlands de som aldrig någonsin gjort det och pappa blir gammal o har sina krämpor o vill aldrig klaga.. Sorry nu jag blev så orolig...

Någon frågade om stetoskop? Istethoscope heter den, finns en gratisversion!

Katten; håller tummarna det är på G på riktigt :) tänk om du håller på o öppnar dig och du har hög smärttröskel o inte vet om det?? Hände en vän till mig :) hon var helöppen o hade i sista stund hunnit in.

Huvudvärk 3-4 e dagen nu. Men det är för att nacken strejkar..

Nu måste jag ut och röra på mina vätskefyllda kroppsdelar innan jag fastnar på altansoffan. Det bästa är att solen är framme, äntligen liksom

• bez imena

Grattis, minstörstalycka!!! Det var ingen otursdag för er då! :)

• bez imena

Astro; Vilken hemsk svärmor! Lider med er! Men det är nog skönt att hon bor så långt bort. Att vuxna kan bete sig sådär, vad är det för fel? :-/

Nå helt annat nurå, köpte tre frp blöjor idag, och massa annat smått o gått till lillfis från ica maxi. Tog ut en liten blöja o började nästan gråta..:)

Hoppas vi får sova inatt, annars hörs vi väl här :) go nattt!

• bez imena

Nu ska jag förbererda hamburgare till 12 pers som kommer o grillar ikväll! 6 av dom är barn så det blir nog lugnt.. Funderar om man kan försteka dom så behövs de bara värmas på på grillen, med rökig marinad? Hm...

• bez imena

Novaunique, stort grattis!!!

Jguz; haha hamstern :p

Cyklade ca 4 km nyss. Nu jäklar har jag både sd o fv...

• bez imena

Åh vi har oxå bara ett påslakan men tänker att det hinner jag tvätta o torka på en dag, men det vore trevligt med fler. Kudde har vi köpt på ikea, den känns nästan för fluffig men min syster har haft till alla sina fyra. Man kanske kan ta bort den när de börjar vända på sig. Min bm rekommenderade kudde. Har ännu ingen i vagnen o vet ej var det finns små. Vet ni?

Blä ang. bajs så luktar det typ pappersfabrik på toan efter varje gång, kul som sagt sen när man föder!? Nääe.

• bez imena

Har varken knipt eller övat på andning heller! Oxå lite för lat :)

• bez imena

Men fan vad ni skiter, blir grön av avund! Ni har nog en liten hos er snart då!

Idag är första dagen på evigheter det inte regnar. Men det hinner nog komma. Har sån panik då för jag vill ut och bada, plocka gubbar o gå i skogen men nä istället sitter man i sin veranda o är smådeppig :-/ gick en vända på knappt 2 km imorse, kom hem och sov som en stock till nyss..,

• bez imena

Noli, i hear u :) Jag känner mig som en gris vissa dagar men jag har ingen kontroll alls... Tänker oxå att vikten kan man ta tag i sen, vi får peppa varann sen i nya tråden när alla fått sina små

• bez imena

Gadget, när jag inte hade galieve hemma hjälpte faktiskt lite grädde mot halsbrännan.,om man nu har det hemma :)

• bez imena

Stövelkatten; äckelsvar, jag har inte tänkt på det men lär ju känna efter nästa gång :0
    Behandlar med supp. nu.. Jäkla konkelbär

Svar på tråden Augustibebis 2012