Augustibebis 2012
Hej igen! :)
Är nu hemma och UL gick snabbt men bra. Läkaren var för det första helt knäpp, tog in oss 40 minuter för sent - bad inte om ursäkt, slängde ur sig "När hade du din senaste mens EGENTLIGEN?!" och slängde sedan upp mig på britsen. Efter en sekund sade han "Karl-Astrid ser ut att må bra!", mätte huvudet (18mm), stängde av maskinen och skickade ut oss, jag frågade då om jag kunde få en bild. Då sade han "Det är inget att se men här har du", så gav han mig inte en bild där hela bebisen var med utan endast skallbenet - haha! Detta tog alltså MAX en minut. Vi skrattade hysteriskt när vi gick därifrån, en sådan otrevlig person har jag nog aldrig stött på! Men, det viktiga: barnet levde och vi hann på den korta sekunden se ett litet skutt! :)
Direkt efteråt åkte vi och köpte det första plagget, en söt liten stickad heldräkt från Kappahls Newbie kollektion - så söt!! :)

Blir ju självklart glad oavsett kön men jag ser verkligen fram emot RUL om tre veckor
Jag ville först inte ta reda på det men killen vill och han har nu de senaste veckorna omvandlat mig