Augustibebis 2012
Apropå att känna bebisen..jag väntar mitt fjärde & känner fortfarande inte min & jag är nu i vecka 15. Magen har blivit stor, men jag kan heller inte känna livmoderkanten..vart ungefär sitter den i vecka 15?
Apropå att känna bebisen..jag väntar mitt fjärde & känner fortfarande inte min & jag är nu i vecka 15. Magen har blivit stor, men jag kan heller inte känna livmoderkanten..vart ungefär sitter den i vecka 15?
Var det här jag läste om att Ikea hade erbjudande på att om man köpte vyssja spjälsängsmadrass, så fick man hensvik spjälsäng på köpet..? Någon som hört nåt om detta erbjudande? Undrar om det fortfarande gäller?
Jippi, vecka 16 idag
Lycka till ni som ska på rul..lääängtar tills det är min tur igen! Ska bli så spännande att ta reda på könet, det har vi inte gjort på våra tre barn innan.
Ska till läkaren om ett par timmar..min rygg är katastofal efter en incident på jobbet igår när jag blev tvungen att akut dra upp en 150-kilos dam i sängen.. Det knäckte till ordentligt & jag har såå ont + ont i magen. Var så orolig för det lilla livet igår men enligt bm skulle det inte vara någon fara.. Har iaf kontaktat läkare idag för ryggen.
Inte lätt att arbeta inom äldreomsorgen med dagliga tunga lyft & svåra arbetsställningar
Allra helst inte med ryggbesvär + foglossning..
Vecka 17 idag
Var ju hos läkaren igår eftersom det hände en incident på jobbet (äldromsorgen) i onsdags..ryggen känns katastrofal efter detta & jag blev sjukskriven mars ut till att börja med. Skönt att kunna vila upp ryggen ordentligt nu! Han skrev även ett intyg på att jag behöver "ryggvänliga" arbetsuppgifter
Jag har gått upp ca 4kg än så länge..vi får se hur detta slutar, men jag planerar många långa höstpromenader med vagnen & hunden sen
Ringde bm & lyckades "tjata" till mig en tid för att lyssna på hjärtljuden 13:30 i eftermiddag, vill stilla min oro efter i onsdags & eftersom jag fortfarande har ont i magen efter det.
Jippi..får tillbaka oväntat mycket pengar på skatten..passar ju perfekt till semesterkassan OCH ny barnvagn till bebben
Vid mina tre tidigare graviditeter har vi inte tagit reda på vad det är, men nu känns det jättespännande!