Idag har vart en ren jävla pissnulladag!! Jag har vart arg från morgon till kväll!! Vi har köpt nytt matbord och soffbord för 6 månader sedan, nu har matbordet spruckit rakt igenom!! Soffbodet har vart i så dålig kvalitet så färgen är helt bortsliten och det ser ut som vi ägt bordet i 15 år!! Men man måste ju kunna torka av bordet!
Vi köpte en dator förra året som blir så varm så att man faktiskt bränner sig på den, nu har garantin gått ut!! Blir så jävla trött...hoppas nu att försäkringen vi köpt till täcker så vi får en ny! Sen köpte vi en sån "padda" typ Ipad och den fick vi hem fuktskadad...vi köpte utemöbler och efter två veckor var det en spricka i bordet. Vi kunde byta ut inläggsskivan men då var den fel..så den passade inte!
Sen är jag så allmönt jävla trött nu på allt...allt som behövs göras med huset, städning som jag inte orkar med, disk som bara växer och växer och tvätten som blänger på mig varje gång jag går förbi tvättstugan för jag bara vill inte ta den!! Jag är trött på att jag inte kan rör mig som förut, jobbigt att jag väger så mycket nu, jag har ont i min fot och jag är väldigt trött på bebisens hicka som är ständigt!!! Måste bara jobbigt för bebis i magen som har hicka så ofta...
Ja idag har bara vart en skitdag...lite tynger och ett hopp i Nissan hade gjort sitt nu...nä men jävligt less på ALLT.
Så nu har jag klagat av mig...vart så arg så jag har kokat och spytt galla över min sambo...stackarn men han kan faktiskt göra en hel del för att underlätta vardagen just nu..