• FruKå

Augustibebis 2012

Va trött jag är på allt. Har varit pigg och inte haft ont till för några dagar sen. Mår illa, får syrebrist (!) när jag står, och andfådd. Är bara trött och grinig hela tiden magen är spänd som en melon och så törstig att jag skulle kunna dricka ihjäl mig.. Sen är jag trött på att vara hemma, städar, sover och skiter är det enda jag gör typ.
    Nu vill jag ha bebis.
    -(bez)

• FruKå

Katten: Åå ja snart är våra små också här! Ska försöka ta och göra andra saker.. Ja inte är det en dans på rosor direkt
    Så söt tös du fått, kikade in din blogg första gången!

• FruKå

Blomsterfröna; jobbigt! Hoppas du oxå kör med lambi

• FruKå

Mysdress finns på bubbleroom.se. Kolla myskläder. Inte så jättemkt men något i alla fall. Sen kanske nelly har å.

Funderat på bellybandit... O undrar också om det finns en billigare variant? Kanske nå typ av hälsoaffär har, eller lindex?

• FruKå

Hejåhå; Grattis till pojken, hoppas det vänder snart. Kramar till er.

• FruKå

Har inte tänkt som ni att umgås extra med partnern.., har hela tiden tänkt att det är så långt kvar till fl men nu kan det ske närsom. Han har inte och ska inte ta ut någon semester innan bebis kommer, smart kanske, vad vet jag. Så vi kommer iaf få många veckor ihop i början, men som ni skriver så är det nu vi lär passa på att vara vi två bara och prata lite om framtiden

• FruKå

Skönt o höra man inte är ensam om detta med att vara trött på grav och allt annat..
    Vet då att nästa gång jag ska ha barn ska jag jobba så länge jag kan, för ärligt talat så hade jag kunnat jobba en månad till men gick hem två mån innan pga att jag var dödstrött på den jag jobbade med. Japp så kan det va.. Ska nu försöka rensa färdigt i skåpen.

• FruKå

Hungrig JA! Limpmackor, branflakes med mjölk o skivade jordgubbar o banan, knäckebröd,.. Fy fasen så gott. Magen kurrar hela tiden :)

• FruKå

Kan man inte ha mjölken i en liten termos? Fast krångligt kanske att hälla i nappflaska sen då..

Svar på tråden Augustibebis 2012