Augustibebis 2012
Vera är ett av namnen vi har på listan, fast Wera då (blivande pappa börjar på W så mest därför
Nån mer som börjat med vad min mamma kallar "nestling"? Det vill säga börjat stöka och dona hemma inför ankomsten. Jag känner mig skitstressad med att få i ordning lägenheten. På nåt sätt har vi tänkt hinna renovera sovrummet, ett stort och ett litet badrum innan sommaren... Känns som tidsplanen spricker lite... Rent allmänt har jag blivit mer pysslig, vill sticka grejer (fast jag inte kan sticka), baka bröd och sånt... Känner mig lite smågalen. Idag har jag storstädat hela lägenheten och här om dagen rensade jag ur garderoben...
Kan säga att storstädningen satte sina spår, har så ont i ryggen idag att jag knappt kom ur sängen. Kan inte böja mig framåt... :( och dödstrött eftersom jag sovit dåligt. Nästan så jag struntar i dagens föreläsning...
Aprilia: jag är inte så full av energi direkt, men det behövdes göras å det e typiskt mig att alltid köra ett storrace istället för att ta lite då och då, det är så skönt när det e färdigt. Förutom ryggen nu då... Hoppas det går över när jag kommit igång lite mer med styrketräningen.
Annika81: Dricker du ordentligt med vatten?
Jag känner kanten ca 2 cm under naveln, är i v 17.
Novixi: är ingen expert men ja det låter ju lite väl högt upp. Förra veckan (15) stod det på sån där vecka för vecka att nu är naveln halvvägs mellan blygdbenet och naveln...
Hahaha! :D virrig man blivit nu för tiden då! Livmoderkanten skulle det ju stått! ;)
När jag vägde mig förra veckan var jag +4 kg, nu har jag gått ner till +3,5. Vet inte om det är för att jag kommit igång med träningen. Å andra sidan har jag ätit rätt mycket skräp.